Jeg må dele denne super positive oplevelse med jer
Så var tiden inde, min baby skulle have åbnet ind til hjertet og skifte tandrem og selvfølgelig udskifte pakdåser og vandpumpe m.m. nu hvor man alligevel havde låget af hende og jeg ville være bombe sikker på at arbejdet blev udført korrekt og håndværksmæssigt perfekt, jeg elsker jo selv og kæle for detaljerne.
Ja, for og være sikker på at den står optimalt på alle 4 hjul, skulle jeg også have den 4 hjuls sporet og der skulle tages hensyn til at den er sænket og større fælge på.
En ting var jeg sikker på, den skulle ikke til den lokale Mazda forhandler, hvor en eller anden klaphat af en lærling skulle rode med min baby til 600kr i timen.
Nu hvor dankortet alligevel var oppe skulle den også have det stoore service, med alt hvad det indeholder af tændrør, brændstof filter, servo og v-rem, bremse og koblings væske udskiftes ja og det som nu følger med.
Flere af jer herinde havde anbefale Andreas AU2FAST på Fyn når der var specifikke problemer.
Men der er sgu langt til Fyn fra nordsjælland \"1.5 times kørsel\" og broen, alt det koster kassen.....men nu skulle det være og det vil jeg ALDRIG fortryde.
Kom til gården og hvaad så jeg et slaraffen land af stumper, den mand har ganske enkelt ALT til din bil så jeg brugte 20min på og kikke på stumper og tog mig selv i og savle, jeg ville ha det hele....men fik mig et nyt originalt Nardi læder rat, nu det gamle var blevet lidt nusset, ny windbreaker med indbyggede stereo højttalere, ny bundplade.
Jeg fik stillet en bil til rådighed så jeg kunne smutte ind til Odense og hygge mig der, imens Christian fik bilen ordnet.
Så da jeg kom tilbage stod Christian og pudsede bilen med en blød klud for og fjerne fedtfingre.
Han havde enda opdaget at belægningen på mine EBC klodser sgu var løsnet fra pladen \"livsfarligt\" hvis den havde sat sig på motorvejen - alle de gamle stumper der var udskiftet og lå så jeg kunne se dem..mine kalibre var motioneret og smurt og selvfølgelig med nye klodser foran.
Bilen spiller nu igen 100% og kørte ekstra godt hjem.
Kan kun sige at det har været en fornøjelse, den mand ved alt om de små roadstere og man kan se at han nyder sig arbejde og ved hvad han har med og gøre.
Ja, broen og kørsel, men det sparer du ind på hans timepris, andreas tager ikke uhyrlige 600kr i timen og nej, han har ikke som din lokale Mazda forhandler et mondænt udstillingsvindue på 1000m2 i glas som du skal være med til og betale.
Til alle jer som endnu tvivler kan jeg kun sige - GØR DET...ring til ham og få dig en tid, du vil aldrig fortryde det.
Hilsen Claus A