Synsmænd/-kvinder er forskellige.
Og det skal ikke glemmes, at kan de få en vogn til omsyn, er der penge i kassen (mange bække små, gør en stor å).
Jeg vil ikke her komme ind på min \"næsten lodret\" fornummerplade.
Men om mit rat: Der er hverken TÛV eller andet på det.
Ved sidste periodiske syn, havde jeg originalrattet med i bagagerummet.
Jeg kunne ikke finde sysnstedet og var derfor godt forsinket.
(La' vær' med at spørge, hvorfor jeg ikke skiftede rat hjemmefra).
Og mens jeg var på deres venteplads gik jeg igang med at skifte rattet.
(for frækt!!!). Under denne operation råbte synsmanden, at jeg skulle køre ind.
RÃ¥bte tilbage: \"Jeg skal lige ha' skiftet rattet\".
No comments. Gik glat giennem.
Nå ned på jorden:
SÃ¥ stor en operation er det nu heller ikke at skifte rattet.... i forbndelse med de periodiske syn.
PS.
Det er ikke alle Isotto rat, der er godtkendt. Er de EU godkendt skal der være en eller anden form for mærkat el. lgn et eller andet sted på rattet (inde i navet?).
Evt. Forslag:
FÃ¥ fat en en godkendelse fra et andet Isotto-rat.
Tvivler MEGET på, at synerne vil begynde at lede efter godkendelsesmærke, hvis man stikker et papir op i fjæset på dem.
At vi/du så ganske givet virkelig får problemer med forsikringsselskabet, hvis der sker en ulykke og ratsøjlen går op i/ind i brystkassen, fordi rattet bryder sammen, er der ingen tvivl om.
Men i så fald, bliver det nok arvingernes problem. Ikkevores/dit