af one-niner » tors 16. feb 2012 12:01
Jeg har ikke lige en reference ved hånden, men jeg mener at kunne huske følgende omkring baghjulene:
Når fjedrene trykkes sammen, får hjulene en anelse mere toe in. Effekten er, at man får lidt mere grip på det udvendige baghjul i sving. Til gengæld kan man få sig en slem overraskelse, hvis man bremser/letter på speederen i et sving, hvis man som udgangspunkt har en anelse toe out på baghjulene.
Det sidste stemmer meget godt overens med mine egne erfaringer. Min bil prøvede at slå mig ihjel mere end én gang under speederløft i højrekurver før jeg fik den firehjulsudmålt. Og det viste sig faktisk, at jeg havde kørt med toe out på venstre baghjul :S
- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R