Polybush færdige.

Eksempelvis raslelyde, motor, ubalance i dæk etc.

Redaktør: Softtop

Polybush færdige.

Indlægaf hasse » lør 6. apr 2019 19:40

Jeg ved faktisk ikke om jeg skal være gal, rasende eller hvad. Tosset er jeg ihvertfald...intet nyt i det for dem, der kender mig:

For omkring 15 år - 90.000 km - (tiden går) skiftede jeg samlige gummibøsninger på dytten. Godt 30 ialt.

Kan se, at det i det store og hele var polybush. Dog nogle powerflex på bagtøjet.

Forleden arbejdede jeg med bærearmene (bilens) foran og opdagede der var kraftigt slør i forreste, højre underste bærearm. Kunne rykkes så man kunne se bøsningen var røget.
De ser virkelig slemme ud, men jeg ved ikke hvordan jeg uploader billeder på Five-Speed.

Er det virkelig normalt, at polybush urethane sådan går til grunde. Det troede jeg faktisk ikke.

Jeg gruer for alle de andre polybush bøsninger, jeg har monteret. Tør næsten ikke undersøge, om de - også - er gået.

Har fået fat i Powerflex til underste bærearm foran. Men det er en anden historie, som måske fortsætter alt efter, hvilket svar jeg får fra IL Motorsport. De var svære at få fat i (de forreste). Og jeg tror jeg har opdaget hvorfor. :-( :-( :-(
Hasse
1990, Crystal White.
hasse
 
Indlæg: 3948
Tilmeldt: lør 10. apr 2004 22:21
Geografisk sted: Den anden Verden

Re: Polybush færdige.

Indlægaf Bent » man 8. apr 2019 09:25

15 år og 90000 km er da også en del tid og km. På ebay.de eller ebay.co.uk kan du finde bøsninger til det enkelte ophæng.

Synes så heller ikke de burde gå i "opløsning", da de jo "bare" holder bærearmen.

Mine er også gamle, men i "perfekt" stand, men har så kun kørt 25000 km.
Bent
NA 1990-1,8 rustblå, Mr2, Tigra jtd, Elise.
Forhjulstræk; det er simpelthen forkert.(kan dog bruges som pendlermonster)
Brugeravatar
Bent
 
Indlæg: 348
Tilmeldt: lør 21. jul 2007 08:28
Geografisk sted: Løvestad


Tilbage til Problemer og løsninger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron