Ved samme lejlighed fik jeg også slebet/poleret reparationen på højre bagskærm. Det viste sig, at ridsen dér, kun var blevet pletmalet, og det var altså ikke gjort godt nok. Jeg opdagede det en dag, jeg vaskede bilen. Man kunne se det i det helt rigtige lys, og også mærke det, når man kørte fingrene hen over, når den var helt ren.
Næste projekt er en Ditec-behandling. Jeg har fået et tilbud på 2.500 eksklusiv fælge, da de er ret hærgede og nu er degraderet til permanente vinterfælge.
Jeg skal i øvrigt flytte sammen med kæresten om et par uger, og så får dytten en garage
- Tom








