Har været ude og køre en længere tur nu.
Computeren var selvfølgelig koblet på MS, og lavede først logfil, senere Autotune. I tomgang er vaccum i manifolden faldet fra 38,5kPa til 32,0kPa. Hvilket vel er et udtryk for at tingene bare er mere tæt nu.
Samtidig kan jeg se i logfilen at tiden 2000-6000 omdr./min i 2. gear er faldet med 10% (logget med 10 målinger/sek).
Autotune har ændret samtlige celler, til at give mere benzin (åh nej, ikke godt for økonomien
). Også et udtryk for at der nu kommer en del mere luft ind i cyl. Følelsen i sædet er også at den trækker mærkbart mere. Over 6500 omdr. tør jeg ikke udtale mig om endnu, da jeg kun ultra kortvarigt har været der oppe.
Jeg er meget spændt på at måle olie forbruget, men det er slut med det helt vilde røgslør efter start når den har stået stille.
MÃ¥ sige at jeg indtil nu er meget positiv over hvordan resultatet er blevet.
Håber at bilen kan nå en tur på rullefelt, og blive trimmet ind (tændingen rettet til da det er her der ligger flest hk), inden vi skal på Jyllands ringen.