Bech skrev:jepperimmen: pris på din 6 trins kasse?
Jeg byttede med Andreas, så det er ham du skal handle med.
Redaktør: Softtop
Bech skrev:jepperimmen: pris på din 6 trins kasse?


AS DK skrev:Du ringer bare, hvis du får stumper i overskud
And skrev:@Jepperimmen - WAF må dælme være støt nedadgående på den bil
2) Sælger originale stumper til (næsten..) samme pris som de nye dele koster
jepperimmen skrev:And skrev:@Jepperimmen - WAF må dælme være støt nedadgående på den bil
Holder den oppe ud fra to enkle regler:
1) Ændringer der ikke er synlige bliver ikke omtalt
2) Sælger originale stumper til (næsten..) samme pris som de nye dele koster
Kuksi skrev:@And Hvad står der så helt præcist i reg.attest.
Jeg har tidligere talt med en synshal og at få noteret nogle af mine ændringer på attesten. Men fik det svar at der kun ville komme til at så noget i retning af " Synet med konstruktive ændringer" og jeg så stadig skulle medbringe div TÜV og godkendelser til syn. Det var netop dette jeg ville undgå. De skulle så selv ind i deres system for at se hvilke ændringer der var tale om, det ville ikke komme til at fremgå af attesten.
Tilbage til Projekt og galleri
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster