YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES det kører fand... bare pi... GODT!!! Very happy
Hentede bilen i morges hos Andreas (der vist ikke har sovet så meget i nat, da der var et par stumper der drillede ham lidt

) der som vanligt har gjort et godt stykke arbejde med monteringen. Alle stumperne fra FM + Hard Dog er nu monteret. Fik jeg sagt at det bare spiller??
Koblingen føles som en standardkobling, den er meget letkørt (tror ikke fruen bemærker noget..). Svinghjul har givet en bedre respons og selvom det måske mere er en fornemmelse end målbart, så føles den kvikkere. Jeg var meget i tvivl om jeg ville skifte min 6-trins til en 5-trins, men må konkludere at 5-trins simpelthen er en bedre gearkasse, så det valg er jeg glad for.
Jeg havde heldigvis mulighed for at være nogle timer på et køretekniskanlæg her i eftermiddag og bilen er simpelthen blevet sjovere på en bane! Motorophæng og diff.bøsninger har fuldstændig elimineret risko for fejl-gearskift. Endelig har styrtbøjlen helt sikkert gjort bilen mere vridningsstabil.
Jeg har virkelig lyst til at få kørt noget mere i bilen, men det bliver først til foråret - den kommer i vinterhi i morgen. Til den tid ligger der også et sæt nye hjul klar med R-dæk. Jeg håber det bliver forår rigtigt snart

NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..