Som en helt alternativ klasse synes jeg det kunne være skægt hvis der var en fri klasse, altså en \"Det skal bare være en MX-5/Miata og ellers er ALT tilladt mht. tuning, dæk...\"
PS. Hvis vi kører nogle lange løb vil jeg gerne nominere Spa som en mulig bane.
