Forhåbentligt er det kun et spørgsmål om en dag eller to, før den lille blå igen er i live
Jeg har i øvrigt købt en 6A lader i thansen til 129,-. Hvis den virker, synes jeg, at det var et ret godt køb, men lad os nu se. Jeg skal jo have strøm nok på bilen til at køre til værkstedet, og de 7,2 volt der var, er nok i underkanten
- Tom




