Søger en NB/NC ejer, omkring Horsens?

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Søger en NB/NC ejer, omkring Horsens?

Indlægaf Ozan Yücelbas » tirs 28. dec 2010 19:58

Hejsa..

Søger en Ejer af en NB/NC til nogen testforsøg af en Elm 327 med bluetooth.

Har fået et mindre parti af disse fine dongler hjem.

Billede

Skal teste live data, sende logs til mail, evt. finde fejlkoder. Via forskellige programmer med en android tlf.

Billede Billede


Se evt. video på youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=SoozilyKwBA
http://www.youtube.com/watch?v=wjJTaKXE ... re=related
Personen der kan gi en hånd, kan købe donglen til en formidabel pris.

Håber nogen kan hjælpe.
MX5 Racing Green, 1.8, 1994.
Celica 2.0 1992, GTI.
Nissan Almera 1.6 Sr 1997
Ozan Yücelbas
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: tirs 16. jun 2009 23:20
Geografisk sted: Horsens

Indlægaf one-niner » tirs 28. dec 2010 22:51

Ligner et ret godt koncept, men jeg troede kun, der var OBDII-stik på amerikanske modeller.

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Re: Søger en NB/NC ejer, omkring Horsens?

Indlægaf rel7star » tirs 28. dec 2010 22:56

Ozan Yücelbas skrev:Hejsa..

Søger en Ejer af en NB/NC til nogen testforsøg af en Elm 327 med bluetooth.

Har fået et mindre parti af disse fine dongler hjem.


Jeg bor desværre ikke i Horsens området, men er bestemt interesseret i sådan en dims alligevel. Er det noget du er interesseret i at sælge ud af og i givet fald, til hvilken pris?
Mvh,
René
1999 Anniversary Edition 2767/7500
Brugeravatar
rel7star
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: tors 24. jun 2010 19:37
Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Dark Knight » ons 29. dec 2010 10:19

Du er velkommen til at teste min nb'er i Ã…rhus syd. Tlf 29204161
2001 NB-FL 1,8 Sport - Brilliant Black - K&N Typhoon - IL Motorsport Twin Exit - 17\" OZ Superleggera
Brugeravatar
Dark Knight
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: søn 18. apr 2010 22:51
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Ozan Yücelbas » ons 29. dec 2010 19:37

Dark Knight skrev:Du er velkommen til at teste min nb'er i Ã…rhus syd. Tlf 29204161


Det er mig der købte den roll bar af dig i år :D Du var god ved mig, så skal jeg nok kigge forbi, og være god mod dig :D har noteret dit nummer, kommer nok forbi århus meget snart.
MX5 Racing Green, 1.8, 1994.
Celica 2.0 1992, GTI.
Nissan Almera 1.6 Sr 1997
Ozan Yücelbas
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: tirs 16. jun 2009 23:20
Geografisk sted: Horsens

Re: Søger en NB/NC ejer, omkring Horsens?

Indlægaf Ozan Yücelbas » ons 29. dec 2010 19:45

rel7star skrev:
Ozan Yücelbas skrev:Hejsa..

Søger en Ejer af en NB/NC til nogen testforsøg af en Elm 327 med bluetooth.

Har fået et mindre parti af disse fine dongler hjem.


Jeg bor desværre ikke i Horsens området, men er bestemt interesseret i sådan en dims alligevel. Er det noget du er interesseret i at sælge ud af og i givet fald, til hvilken pris?


Super, Ved det virker på en NB/NC, men om man har alle funktioner, såsom luft temp, udst, temp, forskydning af tændning osv, ved jeg ikke.. Har prøvet med en ipad, ipod, pc, android. virker perfekt med mercedes E-klasse fra 2005.

Du kan få den til en super pris, på en betingelse. Hvis du gider anmelde produktet på siden. Dette er er ikke salgsannonce, men kun en efterlysning. Skriv en mail: ozanyucelbas@gmail.com

Virker det ikke efter forventningerne, så er du velkommen til at returnere den :-)
Senest rettet af Ozan Yücelbas søn 2. jan 2011 15:59, rettet i alt 1 gang.
MX5 Racing Green, 1.8, 1994.
Celica 2.0 1992, GTI.
Nissan Almera 1.6 Sr 1997
Ozan Yücelbas
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: tirs 16. jun 2009 23:20
Geografisk sted: Horsens

Indlægaf Ken » tors 30. dec 2010 21:24

Hvis du har flere til en god pris, napper jeg også en...
Titanium NB
Brugeravatar
Ken
 
Indlæg: 334
Tilmeldt: søn 3. aug 2008 11:10
Geografisk sted: Kongens Veksø

Indlægaf one-niner » man 28. feb 2011 15:41

Er der nogen, der har prøvet den på en europæisk NB? Og i så fald, hvilken årgang?

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Ken » man 28. feb 2011 16:33

JA! -mig.

2005

En rigtig fed lille gadget. Og et uundværlig værktøj hvis man leger med motorstyringen, ombygninger eller ...?

Jeg er super tilfreds med min!
Titanium NB
Brugeravatar
Ken
 
Indlæg: 334
Tilmeldt: søn 3. aug 2008 11:10
Geografisk sted: Kongens Veksø

Indlægaf one-niner » man 28. feb 2011 17:17

Er det muligt for dig at tage og dele et billede, der viser hvor du monterer den, så os med en lidt ældre NB kan se, om vi har det samme stik?

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Ozan Yücelbas » man 28. feb 2011 18:56

Ken skrev:JA! -mig.

2005

En rigtig fed lille gadget. Og et uundværlig værktøj hvis man leger med motorstyringen, ombygninger eller ...?

Jeg er super tilfreds med min!


Dejligt at høre!! Hvilke funktioner er tingængelige? Hvilken telefon?

Til Apple folket, er jeg ved at teste nogle der kører på Wifi, dog uden held. Så får nogle dyrer modeller hjem for se om de nu virker.. Tænker på "dark-knight" der har efterspurgt denne.
MX5 Racing Green, 1.8, 1994.
Celica 2.0 1992, GTI.
Nissan Almera 1.6 Sr 1997
Ozan Yücelbas
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: tirs 16. jun 2009 23:20
Geografisk sted: Horsens

Indlægaf Ken » man 28. feb 2011 19:13

Billede

Billede

Samsung Galaxy

Af tilgængelige funktioner... Grafisk visning af dataværdier fra motorstyringen, ure/gauge, graf

Tjek kølevandtemperaturen, spændingen over lambdasonden, AFR og meget andet lækkert.
Titanium NB
Brugeravatar
Ken
 
Indlæg: 334
Tilmeldt: søn 3. aug 2008 11:10
Geografisk sted: Kongens Veksø

Indlægaf Ozan Yücelbas » man 28. feb 2011 19:17

Ken skrev:Billede

Billede

Samsung Galaxy

Af tilgængelige funktioner... Grafisk visning af dataværdier fra motorstyringen, ure/gauge, graf

Tjek kølevandtemperaturen, spændingen over lambdasonden, AFR og meget andet lækkert.


Super sejt!! Troede faktisk ikke der var så mange funktioner igen. Det jo ren porno! Mange tak for feedback!
MX5 Racing Green, 1.8, 1994.
Celica 2.0 1992, GTI.
Nissan Almera 1.6 Sr 1997
Ozan Yücelbas
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: tirs 16. jun 2009 23:20
Geografisk sted: Horsens

Indlægaf Dark Knight » man 28. feb 2011 20:12

Ozan Yücelbas skrev:
Til Apple folket, er jeg ved at teste nogle der kører på Wifi, dog uden held. Så får nogle dyrer modeller hjem for se om de nu virker.. Tænker på "dark-knight" der har efterspurgt denne.


Det lyder godt! :D Jeg har installeret app'en "Rev Lite" fra DevToaster på min iPhone. Med den kan man fx. tracke en track day og se g-påvirkningen undervejs. Hvis det så en dag kan smeltes sammen med en udlæsning af motorens/bilens data ja, så... bliver min indre tekniknørd helt lykkelig 8)
2001 NB-FL 1,8 Sport - Brilliant Black - K&N Typhoon - IL Motorsport Twin Exit - 17\" OZ Superleggera
Brugeravatar
Dark Knight
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: søn 18. apr 2010 22:51
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf And » man 28. feb 2011 20:26

Ken skrev:Billede

Billede

Sidder den ikke trælst placeret i forhold til det venstre ben, eller er det billedet der snyder?

I Corollaen sad stikket nede ved ratstammen med det resultat at når jeg kørte med OBD tester monteret havde ledning siddende uheldigt i forhold til mit højre ben og knæ.
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg

Næste

Tilbage til Diskussion

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster