Sæson på Nürburgring

Alt om banekørsel, track day's, Nürburgring etc. Herunder events og opsætning af bil til banebrug.

Redaktør: Softtop

Sæson på Nürburgring

Indlægaf And » ons 6. okt 2010 10:24

Hej

Kan nogle af jer give mig en indikation for hvor sent på året jeg kan køre på ringen?

Jeg har måske et hul i uge 42 og overvejede at udnytte det til en lille tur syd på. Er det for sent til at få nogle fornuftige omgange dernede - jeg har ingen anelse om vejret dernede eller hvor jeg kan søge relevante oplysninger om det?

Mvh.
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf Softtop » ons 6. okt 2010 12:40

1994 1.8NA
Brugeravatar
Softtop
 
Indlæg: 485
Tilmeldt: man 29. mar 2004 16:56

Indlægaf Kazama » ons 6. okt 2010 17:21

Må man komme med et indspark til den her tråd?

- hvordan er det i øvrigt med \"trafikken\" rundt på Ringen på denne tid af året?

Jeg har aldrig været der, men påtænker en tur derned. Mest bare for at lure, hænge ud og forhåbentlig se nogle lækre slæder.
Og jooo, så kan det da godt være \"the daily drive\" for lov at komme en tur rundt også.
Kazama
 
Indlæg: 25
Tilmeldt: man 12. jan 2009 14:55

Indlægaf Softtop » ons 6. okt 2010 21:10

Kazama skrev:Og jooo, så kan det da godt være "the daily drive" for lov at komme en tur rundt også.


DU KØRER EDDERMÆME IKKE HELT DERNED UDEN AT TAGE DE EKSTRA 21 KILOMETER MED!!! :wink:

Mht. dit spørgsmål omkring trafik på banen, så har jeg ingen personlig erfaring om dette, når det drejer sig om de sidste måneder på sæsonen.
Jeg vil anbefale dig at besøge www.rejsa.se Der finder du et ret aktivt forum omkring Nürburgring.

Bon voyage!
1994 1.8NA
Brugeravatar
Softtop
 
Indlæg: 485
Tilmeldt: man 29. mar 2004 16:56


Tilbage til Banekørsel

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster

cron