Kondensatorer med display og holder NYE 450 pr. stk.

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

Kondensatorer med display og holder NYE 450 pr. stk.

Indlægaf go-loud.dk » lør 5. jun 2004 13:31

Hej.

Jeg har lige startet en webshop hvor jeg sælger DANMARKS BILLIGSTE BILSTEREO! Som et åbningstilbud har jeg købt et mindre bjerg af kondensatorer hjem som du kan købe for kun 450 kr. pr. stk.

Kondensatoren (BOA) er lavet af firmaet Dietz og med til den er der display og holder.

For at købe den skal du gå ind på adressen : http://www.go-loud.dk og kigge under tilbehør og så diverse.
Jeg har gennem lang tid interesseret mig for bilstereo, men har igennem alt for lang tid betalt alt for meget for det!
Nu vil jeg så glæde alle andre med, at de også kan købe alle de kendte mærker til billige penge! Hvorfor betale for meget for noget, bare fordi det hedder det rigtige? Nej vel? Så derfor kan du siden købe alle de kendte mærker til små penge!

Af podukter jeg lige nu kan tilbyde til ekstremt billige priser er : Audiobahn, Phoenix Gold, Pyle, Rockford Fosgate og Soundstream. Inden for den næste uges tid vil der komme en masse kabel og sikringsholdere på siden, som jeg vil have på lager til omgående levering.

Skulle der være noget et eller andet bilstereo som du bare må have, som enten er udgået eller bare ikke er til at opdrive nogen steder, kan jeg også være behjælpelig med skaffe dette til dig!

På ALLE varer i min shop gives der fuld DANSK reklamationsret. Alle varerne vil blive repareret i Danmark, og ikke på den anden side af jorden, med stor ventetid til gene for dig! Så om du handler i min shop, eller i hvilken som helst anden forretning i Danmark, vil du have den samme sikkerhed for den gode og hurtige service.

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.go-loud.dk

Billede

Kondensator med display og holder NYE 450 pr. stk.
go-loud.dk
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 5. jun 2004 13:30
Geografisk sted: Vamdrup

Tilbage til Køb, salg og bytte

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron