MX-5 NA 1990 39000.- inkl plader

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

MX-5 NA 1990 39000.- inkl plader

Indlægaf Lars Z » søn 11. maj 2014 14:25

Hej

Det er sgu lidt som at skulle skille sig af med en god ven, men jeg må indrømme at jeg aldrig får lavet de ting på min bil som jeg gerne vil.
Der skal laves nogle ting, men bilen er kørende og i mekanisk god stand bortset fra det jeg lister nedenfor.
Bilen er en MX-5 NA, 1.6, 1990, Rød, km. 189000.
Skal synes i Oktober/November 2014

Det gode.
Motoren går rigtig godt og trækker som den skal.
2" IL motorsport udstødning rustfri
Pioneer radio/cd
Style bar i chrome.
15" artec alufølge med næsten nye Hancock Evo S1 dæk.
Vandpumpe, tandrem, benzin filter osv skiftet hos Andreas for 2 år siden.
Begge bagerste paneler blev udskiftet (skåret ud, og det inderste repareret og sandblæst) for 2 år siden.

Det dårlige.
Skjold over katalysator rasler.
Central lås virker dårligt. Nyt sæt medfølger, skal dog monteres.
Den hænger i omdrejningerne når man stopper for f.eks. rødt, men falder til normalt niveau efter et par sekunder.
Koblings slave cylinderen er nok på vej ud. Koblingen er i hvert fald sunket en del på pedalen.
Lakeringen er ret ringe, det er nok en tysk salgslakering. Hvis jeg beholdte bilen ville jeg ofre en omlakering, da den bobler lidt i en skærmkant og malingen er krakeleret på den ene dør.
Skærmkant til rep kan medfølge.
Der er lidt små pletter på forskærmene, men generelt er der ikke meget rust i den, og synsmanden synes den var fin for årgangen ved sidste syn (Det skal han nok sige ifølge det kursus han har været på).

Der er sikkert lidt flere småting, men jeg har ikke umiddelbart udeladt noget. Kan i hvert fald ikke komme på mere.
Billede
Billede
Billede

Prisen er FAST 39000.-
Plader medfølger og vi omregistrerer bilen inden du drager af med den.

Får jeg ikke bilen solgt, ryger pladerne af og den bliver gemt væk til jeg en dag får tid til at kæle for den.

Kontakt på 40356018 eller lz@dejrupvej.dk eller herinde.

Mvh Lars
Så kom den på plader, nu skal vi bare have genskabt tilliden til den lille røde.
Lars Z
 
Indlæg: 66
Tilmeldt: tors 8. apr 2010 13:17
Geografisk sted: Vestjylland

Tilbage til Køb, salg og bytte

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron