S: 1999 Jubii NB

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

S: 1999 Jubii NB

Indlægaf UlrikK » man 3. feb 2014 10:07

Jeg overvejer at sælge min trofaste makker gennem snart seks år. Grunden er at jeg har fået brug for den i vinterhalvåret, hvilket jeg (efter et par dage med sne) ikke lige synes den er vildt egnet til (er sikkert en kylling).

Bilen er jubilæums modellen fra 1999 og har kørt km 131777. Fronten er nylakeret (køler, kofanger, forskærme og sidespejle), og der er lige kommet en ny forrude i. I forbindelse med lakering af bagkofanger blev "Mazda" og "MX5" mærkerne fjernet. Derudover er der monteret et "Audi TT style" benzin dæksel (chrome med nitter), hvide blink og reflekser, KN i57 luftfilter, H&R sænkningssæt, Napexx dupleks sport udstødning og en JVC KW-AV70BT double din head unit med blandt andet A2DP (musik streaming via bluetooth). Alle de originale dele (bortset fra radio) kan følge med ved køb.

Sommerfælgene er OZ Ultraleggera 16" sølv monteret med Pirelli P Zero Nero. De ligger hos Dækringen, så kan ikke måle mønster dybde. Der er kantstensskader på to af fælgene.
Vinterfælgene er OZ Ultraleggera 15" sølv monteret med Goodyear Ultragrip 8. De har knapt kørt 1500 km, så der burde være rigeligt med mønster tilbage. Der er kantstensskade på en af fælgene.

Bilen er rustfri og er blevet rustbehandlet efter behov (fire gange (de to sidste hos Andreas), sidst i efteråret 2013).

Der er lidt slid ved lænden på føresædet, og på rattet. Ellers står interiøret rigtig flot. Kalechen er stadig den originale og er begyndt at vise ældningstegn, men skulle kunne holde et par år endnu. I forbindelse med skift af forrude kom der et hak i lakken på kølerhjelmen, som endu ikke er blevet fikset.
Mekanisk set er den blevet vedligeholdt efter Andreas anbefalinger, og skulle være i noget nær perfekt stand. Der er kvitteringer på arbejde udført de sidste fem år.

Det originale tonneau cover og indrammet jubilæums certifikat (6318/7500) medfølger også.

Billeder kan sendes via mail.

Den er foreløbig kun annonceret her på siden, og bilen befinder sig i Vordingborg på Sydsjælland. Kontakt på mail: Ulrikkarlsen@hotmail.com

Pris: kr. 110.000
UlrikK
 
Indlæg: 146
Tilmeldt: ons 14. maj 2008 16:23

Tilbage til Køb, salg og bytte

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron