Hej.
Jeg efterhånden godt se mig selv bygge hus igen, så jeg kunne godt bruge en vurdering af MX5'eren, og hvem er bedre til det end jer kloge hoveder herinde
(jeg skal bruge en knækstyret minilæsser i stedet for...tro det eller ej!)
MX5 NB 1,8, 1998
Km: 184.500
Tandrem skiftet ved 182.000
Alle olier/væsker skiftet ml. 181.000 og 184.000
Har været forbi Andreas sidste år og blive gennemgået, og fik et \"thumbs up\"
Her er en liste over hvad jeg har lavet ved den siden jeg købte den:
Hvide blink, reflekser og kromringe
Zito Le Mans 7x17'' med SportContact 3
Køler grill / gitter
Midterkonsol fra NB FL
Olie + oliefilter
Slavecylinger kobling
Koblingsvæske
Sporing og 4 hjuls udmåling
Ultraglozz Super Polish og Super Vinyl
Microfiber klude
KN Typhoon kit
Koblingscylinder og koblingsvæske
Tværstang for
Cobalt (Jackson Racing) sportsudstødning
Svejsning af flange på mellemrør
Hertz Energy ECX 570 højttalere
Tændkabler og luftfilter
MDS Torque 2 forstærker samt kabler
Sonnenland kaleche
NeoGaugeDash LED's til instrumenter og varmepanel
Redline MTL olier til differentiale og gearkasse
Silent Coat dæmpemateriale + lithium fedt på spray
Philips X-Treme Power forlygtepærer
Antenne, adapter og antennepisk
Kenwood KDC-BT60U m. handsfree.
Windbreaker
Fejl og mangler:
Begge døre har en lille bitte bilkabule, den ene kan stort set ikke ses. Kan begge rettes uden lakering, og det koster 700 kr.
Indvendig dørbeklædning i førersiden har en trykskade, hvor der er gået hul i \"læderet\". Cirka 1 cm.
Handskerumslågen er ridset.
Jeg har ikke taget billeder af bilen det sidste år, men ældre billeder fra før mange af \"opgraderingerne\" kan ses her:
http://mx5.thomasstorgaard.eu
Skulle der så lige tilfældigvis være nogen der ligger inde med en knækstyret minilæsser såsom Weidemann, Thaler, Schäffer eller Giant, i str. 2.300 - 2.700 kilo, kan vi måske finde ud af en byttehandel....men det er nok ikke videre sandsynligt