KØBES: 15\" fælge til trackday. HASTER!

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

KØBES: 15\" fælge til trackday. HASTER!

Indlægaf Viggoman » fre 24. sep 2010 15:25

Jeg mangler et sæt 15x6 /15x7 fælge til mine R dæk. Skal på Knutten på fredag så det er en haste sag!

Andreas Fast meldte pas, alt udsolgt, damn!

Er der nogen der har f.eks. et sæt original NB fælge liggende der kun samler støv?
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman
 
Indlæg: 1031
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 11:34
Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf KjaLLe » fre 24. sep 2010 20:26

Har 4 sprit nye Tek RX5 fælge, 6,5x15'' 4x100 ET42.
Billede

Kan afhentes i Ã…rhus til 2000,-

Ellers prøv at søge lidt på dba.dk eller guloggratis.dk? Der kan du måske finde noget i området.
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Bent » fre 24. sep 2010 20:32

Jeg kører med golf fælge (ET35), det går da fint, og det er ikke ligefrem en mangelvare i den blå.
Honda fælgene er kun til vinterbrug(stilstand)
Bent
NA 1990-1,8 rustblå, Mr2, Tigra jtd, Elise.
Forhjulstræk; det er simpelthen forkert.(kan dog bruges som pendlermonster)
Brugeravatar
Bent
 
Indlæg: 348
Tilmeldt: lør 21. jul 2007 08:28
Geografisk sted: Løvestad

Indlægaf And » lør 25. sep 2010 09:42

KjaLLe skrev:Har 4 sprit nye Tek RX5 fælge, 6,5x15'' 4x100 ET42.
Billede

Kan afhentes i Ã…rhus til 2000,-

Ellers prøv at søge lidt på dba.dk eller guloggratis.dk? Der kan du måske finde noget i området.

Fede fælge ellers.... men jeg har allerede 3 sæt fælge til at stå og fylde!

(Viggoman jeg tænkte på dig, men i samme ombæring var det nok ikke interessant at hente på Fyn!)
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg

LÃ¥n mine

Indlægaf brutalis » søn 26. sep 2010 18:45

Har fælge i 195/50-15 Ligner lidt de der fra NB Der er nyt gummi på der har været på bane i Skive i maj! Dem må du gerne låne da der alligevel ska´ nyt gummi på til vinter! det er noget Continental sport der er på! :wink:
brutalis
 
Indlæg: 93
Tilmeldt: man 14. jul 2008 11:58
Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf Viggoman » søn 26. sep 2010 19:45

Tusind tak for tilbuddet :D

Men jeg har fundet et sæt OZ fælge i 15x7 / ET37 som jeg har fået for en tusse. De får vredet mine R dæk på (Toyo R888) og så skal den ha' gas på Knutten på fredag!
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman
 
Indlæg: 1031
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 11:34
Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf Kuksi » søn 26. sep 2010 20:28

Det er godt gået Viggoman!
Sad ellers og kikkede efter OZ fælge til dig i aftes på Bilgalleri.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf brutalis » man 27. sep 2010 06:53

Godt du fandt nogle fælge! Men hva´ måtte du bøde (bløde) for de der Toyodæk!??? :P
brutalis
 
Indlæg: 93
Tilmeldt: man 14. jul 2008 11:58
Geografisk sted: Fredericia


Tilbage til Køb, salg og bytte

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron