Vi skal af begge MX5'ere

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

Vi skal af begge MX5'ere

Indlægaf feddersen » lør 28. aug 2010 07:00

Hej

Jeg har fået konstateret en ryglidelse, så vi skal af med begge MX5'ere.

Begge er fra '92 og kommer fra Autohjørnet i Jelling.
Der er:
Rød, ca 145.000km, sænket, men står ellers original. Synet 04/09
Grøn, ca 127.000km, sænket, men står ellers original. Synet 04/10
Vi har de originale MX5-fælge til begge biler.

Prisen finder vi ud af. Tlf 2332 3126.

Billede
Med venlig hilsen
Karsten Feddersen :-)
Brugeravatar
feddersen
 
Indlæg: 46
Tilmeldt: ons 15. apr 2009 17:19
Geografisk sted: Vejle

Indlægaf one-niner » lør 28. aug 2010 11:26

Det er jeg sgu ked af at høre. Jeg står desværre ikke lige og mangler et sæt NA'ere.

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf feddersen » man 30. aug 2010 16:46

Hej

Ja, det er møg ærgerligt, men sådan er det nu engang.

Jeg har også fundet frem til en pris.
Rød = 70.000,-
Grøn = 90.000,-

Afslag gives ved meget hurtig handel eller hvis man tager begge samtidig.
Med venlig hilsen
Karsten Feddersen :-)
Brugeravatar
feddersen
 
Indlæg: 46
Tilmeldt: ons 15. apr 2009 17:19
Geografisk sted: Vejle

Indlægaf Star » tirs 31. aug 2010 08:10

Det lyder rigtig billigt, for de ser umiddelbart meget fine ud på billedet. og det er særdeles gode km tal.

Held og lykke med salget!

måske skulle du også skrive om det er stof eller PVC kalescher, med/uden fast bagrude...
NA special Edition 92
Brugeravatar
Star
 
Indlæg: 275
Tilmeldt: man 10. aug 2009 07:31
Geografisk sted: Nordsjl.

Indlægaf feddersen » tirs 21. sep 2010 20:55

Hej

Til stor sorg for Marianne røg hendes røde i dag. Alligevel skylder vi en stor tak til en eller anden herinde, som henviste til en køber.

Den grønne er stadig til salg og står nu på bilbasen med flere billeder og detaljer.

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Mazda-MX5-1,6-Cabriolet_ID659777.htm
Med venlig hilsen
Karsten Feddersen :-)
Brugeravatar
feddersen
 
Indlæg: 46
Tilmeldt: ons 15. apr 2009 17:19
Geografisk sted: Vejle


Tilbage til Køb, salg og bytte

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster