Hej,
Efter at have skiftet fra sort til brunt interiør her i vinters, sælges det sorte interiør som er fra en NA 1994 (der er ingen sæder). Sælges samlet eller delt, der er også den originale stang som monteres mellem sikkerheds selerne (ved ikke lige hvad den ritigt hedder).
Yderligere sælges forkofanger som jeg også har skiftet.
Mvh
Hans Jørn
