antenne

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

antenne

Indlægaf hkr » søn 11. apr 2010 14:08

nogen der har en antenne til en 93´ na, eller hvor man kan købe en evt. uoriginal til fornuftig pris? (der kan passe i længden)
hkr
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:59

Re: antenne

Indlægaf Hans Jørn Schmidt » man 12. apr 2010 21:18

hkr skrev:nogen der har en antenne til en 93´ na, eller hvor man kan købe en evt. uoriginal til fornuftig pris? (der kan passe i længden)


Jeg har en original el antenne du kan købe, hvad vil du give for den.

Mvh
Hans Jørn
Brugeravatar
Hans Jørn Schmidt
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: tors 27. aug 2009 20:58
Geografisk sted: Christiansfeld

Indlægaf hkr » tirs 13. apr 2010 06:52

ok, lyder godt, hvis den er ok hvad siger du til 300?
hkr
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:59

Indlægaf Hans Jørn Schmidt » tors 15. apr 2010 18:48

hkr skrev:ok, lyder godt, hvis den er ok hvad siger du til 300?


Det er for lidt, den koster meget mere som ny. Jeg skal have mindst 800 for den.

Mvh
HJS
Brugeravatar
Hans Jørn Schmidt
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: tors 27. aug 2009 20:58
Geografisk sted: Christiansfeld

Indlægaf Mogenz » tors 15. apr 2010 19:34

Har lige fået en ny brugt fra Andreas da min havde fået et knæk. Prisen var ca 800 kr. Så det er vel fair.
NB 1.8 Jubiiii!
Mogenz
 
Indlæg: 363
Tilmeldt: søn 6. apr 2008 10:46
Geografisk sted: Humlebæk

Indlægaf Borst » tors 15. apr 2010 20:43

Lidt off-topic, men når vi taler original antenne, er det så en fast antenne eller?
Mazda MX5 NA 93'
Borst
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 17:49
Geografisk sted: København K

Indlægaf Hans Jørn Schmidt » fre 16. apr 2010 06:20

Borst skrev:Lidt off-topic, men når vi taler original antenne, er det så en fast antenne eller?


Original antenne er en el-drevet antenne med motor og relæboks, som kører op når radioen tænder.
Brugeravatar
Hans Jørn Schmidt
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: tors 27. aug 2009 20:58
Geografisk sted: Christiansfeld

Indlægaf hkr » man 19. apr 2010 10:53

har lige købt 1 stk. på ebay.de (af en dansker)
så må jeg lige se om den virker først :)
hkr
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:59

Indlægaf KST » tors 6. maj 2010 18:20

Til Hans Jørn Schmidt,

Jeg er interesseret i at købe din motordrevne originale antenne.

Jeg kan se, at jeg kan købe spritny for 1.200 - så halv pris, hvis den fungerer er min max. Dvs. 600 afhentet i Christiansfeld i den kommende week end.

Ring på 22 210 211 eller skriv mail på kennyscdk@yahoo.co.uk, hvis du er interesseret.

Mvh

Kenny
KST
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons 5. maj 2010 19:45


Tilbage til Køb, salg og bytte

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron