S: I.L. Klare Sideblink (NA)

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

S: I.L. Klare Sideblink (NA)

Indlægaf KjaLLe » fre 7. sep 2007 16:46

Hej.

Var sq kommet til at bestille dobbelt.

Så hvis der er nogen herinde der står og mangler sådan et sæt klare sideblink til en NA'er så skriv..

Ny pris er 140kr plus fragt fra tyskland.

Billede Billede
Billede Billede
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Kuksi » fre 7. sep 2007 21:19

Dem napper jeg! :D
Det er lige sådan nogle jeg skulle have alligevel.
Bor selv i Århus, så vi ka' nemt mødes.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf KjaLLe » lør 8. sep 2007 09:06

Hej Kuksi.

Jamen det lyder da godt, har du evt. et mobil nummer eller noget, så kan vi lige aftale pris, og sådan ;)
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Kuksi » lør 8. sep 2007 13:35

Jeg har sendt dig en privat mail her på sitet!
SÃ¥ taler vi bare sammen. 8)
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf KjaLLe » søn 9. sep 2007 10:47

Har ikke modtaget nogen privat besked Kuksi :/
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Kuksi » søn 9. sep 2007 11:26

Det forstår jeg ikke, har endda sendt det to gange (fredag og lørdag)
Prøver bare igen.
Senest rettet af Kuksi søn 9. sep 2007 12:33, rettet i alt 1 gang.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf KjaLLe » søn 9. sep 2007 11:51

Super så finder vi bare ud af noget..

Har også lige været nede og smide mine egne på :) Nøøj hvor det hjalp!
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Kuksi » søn 9. sep 2007 21:13

Tak for handlen!
De blev monteret straks jeg var hjemme, og sikken det pynter.

Det var rigtigt hyggeligt, lige at få snakket lidt MX-5.
Din bil er også rigtig flot. 8)
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf KjaLLe » søn 9. sep 2007 22:33

Selv tak Kuksi, tænkte nok du skulle hjem og montere 8)

Og ja det var rigtig hyggeligt at snakke med dig..

Håber da vi ses igen til nogle træfs/ture.
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Tobster » man 10. sep 2007 08:09

Lad os da lave nogle sparke-dæk-træf her i det jyske... :D Gerne i midt og nord :wink:
Desværre er det jo, om ikke så længe, tid til at sætte mit barn i venterhi... :cry:
Torben, NA '90, Billeder
Tobster
 
Indlæg: 384
Tilmeldt: ons 13. jun 2007 17:20

Indlægaf Borst » tors 29. apr 2010 20:36

Tobster skrev:Lad os da lave nogle sparke-dæk-træf her i det jyske... :D Gerne i midt og nord :wink:
Desværre er det jo, om ikke så længe, tid til at sætte mit barn i venterhi... :cry:


Hiver lige en gammel tråd op, istedet for at oprette en ny :)

Hvordan monterede i det, synes lige jeg var ude og kigge på det, kunne ikke rigtig se hvordan det skulle gøres?
Mazda MX5 NA 93'
Borst
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 17:49
Geografisk sted: København K

Indlægaf Kuksi » tors 29. apr 2010 21:51

Man presser/skubber blinklyset til en af siderne (kan ikke huske om det er mod bilens front eller bagende). Men så kan man få lygten fri af skærm hullet. Har du en ispind eller andet der ikke ridser, kan du trykke tappen fri af skærmen og på den måde få lygten ud.
Står du med de nye i hånden giver det helt sig selv, når du kikker på dem. Det tager ikke mange minutter at skifte dem.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland


Tilbage til Køb, salg og bytte

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron