Turbo kit til salg...

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

Turbo kit til salg...

Indlægaf altid6 » tors 22. apr 2010 16:08

Fik købt et turbokit for 1 1/2 års tid siden, men for aldrig selv monteret det. Bilen er ellers gjort klar til det med turbo stempler, motorstyrring osv, men nu hedder projektet MX-5 cup og her er en turbo ikke tilladt. Da kittet bare ligger og optager plads, er der sikkert en anden MX-5 ejer som kunne få glæde af det. Så hvis du går og tænker på trykladning, så er her en billig mulighed for at komme igang med et projekt.
Kittet består af diverse stumper, slanger og rør, men de største dele er selvfølgelig turboen (en Garrett), intercooler, manifold og nedgangsrør. Manifolden er til en 1.8 motor, men på nettet kan man finde en 1.6 turbo manifold for en rimelige penge, hvis man har en 1.6 motor. Jeg ved ikke om kittet engang har siddet på en NA eller NB. Perfekt til et hjemme projekt.
Prisen er 3500 kr, så send mig en personlig besked, eller ring/sms på 20475009, hvis dette kunne have din interresse.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf Teal » tors 22. apr 2010 16:58

Er det en GT2860R turbo der følger med?
Jeg er meget interesseret.. :)
Har dog en 1,6 så ville høre om du er villig til at sælge uden manifold.
Følger der en styring med i form af benzintilskud og tænding?
Brugeravatar
Teal
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: fre 10. okt 2008 07:34
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf altid6 » tors 22. apr 2010 18:27

Jeg har aldrig kunne finde ud af de navne på Garrett turboer. Du kan se hvad der står på den, Garrett A/R60 M24. Har prøvet at søge lidt på nettet og turboen er vist en T28, men er ikke sikker.
Der følger ingen motorstyrring med, den bruger jeg i min egen bil. Det er kun de \"rå\" turbo dele, så man må være forberedt at skulle ud og invisterer i supplerende ting, for at få det til at virke optimalt.
Jeg har ikke noget at bruge manifolden til, så du for den med alligevel :wink: , så kan du sælge den videre hvis du vil.
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf Teal » fre 23. apr 2010 08:39

SÃ¥ er det en 2860R.. :)
Oki det lyder spændende, jeg tænker lige over det og vender tilbage.
Hvor gammel er turboen? Og hvor mange km ca?
Brugeravatar
Teal
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: fre 10. okt 2008 07:34
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf altid6 » fre 23. apr 2010 15:03

Kender ikke alder eller kilometer stand. Købte den af Andreas (au2fast) samarbejdspartner fra Vissenbjerg, Henrik Sørensen. Han er impotør af Wolf motorstyrring i Danmark og har tunet et hav af biler. Han sagde at turboen var i god stand, så tager en fagmands ord, for at udstyret er i ordent.
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf altid6 » tirs 27. apr 2010 19:01

SOLGT
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg


Tilbage til Køb, salg og bytte

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron