17\" Alutec fælge med dæk

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

17\" Alutec fælge med dæk

Indlægaf Felix » søn 11. apr 2010 00:07

Har rydtet op i garagen og vil nu af med de 7½/17\" Alutec Zero hjul som min MX-5 blev købt med efter de nu har stået og samlet støv i nogle år - Er ridsede og skrammede og sælges derfor billigt.

Monteret med Falken Ziex 205/40 dæk med 3 mm slidbane tilbage.

Skal de bruges seriøst skal de en tur igennem udspartling + maling, men OK hvis man vil se hvordan 17\" fungerer.

Sælges samlet for 500,-

PS: Jeg har nogle billeder af hjulene, men har ikke styr på hvordan jeg får dem med.[/img]
Sølvfarvet NA 1990
Brugeravatar
Felix
 
Indlæg: 256
Tilmeldt: tors 7. okt 2004 19:00
Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Felix » søn 11. apr 2010 00:44

Så nu ligger den også på dba. Prøver lige med et link til billederne:

Billede[/url]
Sølvfarvet NA 1990
Brugeravatar
Felix
 
Indlæg: 256
Tilmeldt: tors 7. okt 2004 19:00
Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Felix » søn 11. apr 2010 19:23

Solgt
Sølvfarvet NA 1990
Brugeravatar
Felix
 
Indlæg: 256
Tilmeldt: tors 7. okt 2004 19:00
Geografisk sted: Roskilde


Tilbage til Køb, salg og bytte

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron