salg af dæk og fælge

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

salg af dæk og fælge

Indlægaf khede » søn 4. apr 2010 22:33

jeg har haft en NA fra 90, den er solgt nu men jeg har stadigt nogle lækre fælge til den og med dæk som kun har kørt omkring 1500 km. De er købt ved Andreas fra Au2fast i sin tid og han omtalte prisen til 16.500 i sin tid. 2 af fælgene har en del skrammer, men dog ikke mere end det kan laves, jeg sælger dem derfor billigt til 2000 kr. jeg kan maile billeder af såvel fælge som dækprofil. De hedder Dezent TCR og har målene 215/40 ZR16 86W
Senest rettet af khede man 5. apr 2010 17:26, rettet i alt 2 gange.
khede
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 3. apr 2010 22:14

Indlægaf crv » man 5. apr 2010 08:53

Kan du ikke sende mig billede info Larsbuhl@sol.dk.Hvad er bredden og højden
Miata 1998 NB Hvid CA
Brugeravatar
crv
 
Indlæg: 128
Tilmeldt: tirs 30. maj 2006 21:00
Geografisk sted: Kastrup

Indlægaf jepperimmen » man 5. apr 2010 08:54

Nok en god ide at skrive hvad det er for nogle fælge og lægge et billede på :wink:
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen
 
Indlæg: 916
Tilmeldt: tors 25. mar 2004 15:54
Geografisk sted: Midtjylland

fælge

Indlægaf khede » man 5. apr 2010 17:25

jepperimmen skrev:Nok en god ide at skrive hvad det er for nogle fælge og lægge et billede på :wink:


Du har helt ret men kunne ikke lige se hvordan man lagde billeder op her
khede
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 3. apr 2010 22:14

Re: fælge

Indlægaf one-niner » man 5. apr 2010 18:58

khede skrev:
jepperimmen skrev:Nok en god ide at skrive hvad det er for nogle fælge og lægge et billede på :wink:


Du har helt ret men kunne ikke lige se hvordan man lagde billeder op her

Jeg tror, det letteste er at bruge en af de gratis billed-hosts, f.eks. http://imageshack.us/ (kræver ingen registrering, og kan re-size til en fornuftig størrelse, hcis du f.eks. har taget billederne med et digitalkamera).

Så sætter du det direkte link til billedet ind i beskeden, markerer det og trykker på knappen "Img".

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Re: fælge

Indlægaf jepperimmen » tirs 6. apr 2010 08:33

khede skrev:Du har helt ret men kunne ikke lige se hvordan man lagde billeder op her

Billed-guide: http://www.five-speed.dk/Forum3/viewtopic.php?t=455
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen
 
Indlæg: 916
Tilmeldt: tors 25. mar 2004 15:54
Geografisk sted: Midtjylland


Tilbage til Køb, salg og bytte

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron