af one-niner » man 5. apr 2010 18:58
khede skrev:jepperimmen skrev:Nok en god ide at skrive hvad det er for nogle fælge og lægge et billede på

Du har helt ret men kunne ikke lige se hvordan man lagde billeder op her
Jeg tror, det letteste er at bruge en af de gratis billed-hosts, f.eks.
http://imageshack.us/ (kræver ingen registrering, og kan re-size til en fornuftig størrelse, hcis du f.eks. har taget billederne med et digitalkamera).
Så sætter du det direkte link til billedet ind i beskeden, markerer det og trykker på knappen "Img".
- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R