Spar 20% på elregningen, og få flere penge til MX'eren.

Alt hvad der ikke har med Mazda MX-5 at gøre. Eksempelvis hvorfor er webmaster en gammel sut?

Redaktør: Softtop

Spar 20% på elregningen, og få flere penge til MX'eren.

Indlægaf Kuksi » man 27. jun 2011 23:05

Har hørt/læst om denne indkøbsforening. Ser helt klart interessant ud, og vil selv tilmeldes. http://www.elrabatten.dk/
Der har også været en artikel i Ingenøren. http://ing.dk/artikel/119932-boevlet-og-svaert-at-finde-den-billigste-stroempris?utc_medium=mobile&utc_source=mobile&utf_campaign=mobile&force_non_mobile
Selv har jeg ingen anden interesse end at prøve at spare nogle penge, og håber derfor han når 10.000 tilmeldinger. Når det virker i Sverige (35% i opnået besparelse), skulle det vel også kunne fungere i DK med det frie elmarked.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf AS DK » tirs 28. jun 2011 14:14

Hej Kuksi

Det er jo så kun på selve prisen for strøm at man sparer. Kun ca. 10% af din el-regning er el, resten er afgifter, som beregnes udfra dit kilowatttime forbrug. Afgifterne er dermed de samme med rabat og besparelsen er dermed en del mindre end man umiddelbart forventer. Tror det er derfor at det ikke har haft den store interesse i DK.

Men omvendt mange bække små gør en stor å. Og vi vil jo gerne spare op til lidt sjov på MX5eren
MX-5 1999 NB Jubii 2487 (nu med Rotrex kompressor fra CCR-Racing)
Brugeravatar
AS DK
 
Indlæg: 517
Tilmeldt: tirs 15. apr 2008 17:46
Geografisk sted: Trappen

Indlægaf Kuksi » tirs 28. jun 2011 15:01

Det er helt rigtigt. Det er kun den rene el-pris der kan spares på afgifter og moms er der jo ikke noget at spare på. Men kan jeg spare 500-800kr om året fremover, ved bare at tilmelde mig og så ellers bare glemme alt om det. Ja så er det bestemt interessant for mig.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Kuksi » tirs 30. aug 2011 09:58

Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland


Tilbage til Diskussion

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron