Gt5 - x2010

Alt hvad der ikke har med Mazda MX-5 at gøre. Eksempelvis hvorfor er webmaster en gammel sut?

Redaktør: Softtop

Gt5 - x2010

Indlægaf Lurendrejer » lør 1. jan 2011 15:55

Hey. Nu har vi snakket en del gt5 på det sidste...

Er der nogen som har arbejdet sig til lvl30 og vundet en redbull x2010 herinde?

Hvis svaret er ja, vil personen så ikke finde tid til at duplikere den og sende den til os andre? :twisted:

Jeg ville hellere vælte på cykel end at skulle tvinge mig selv til at nå videre end lvl22.. Jeg har et arbejde og har ikke brug for et mere i form af XP grinder. Der er nok nogen der ikke bryder sig om min lave moral, men jeg bryder nok mindre om udviklernes mangel på respekt for folks tid. :D

/phone
Lurendrejer
 
Indlæg: 434
Tilmeldt: ons 25. jan 2006 21:34
Geografisk sted: Randers

Indlægaf Tore » lør 1. jan 2011 16:48

Så langt er jeg slet ikke nået. Jeg gik fra lvl 13 til 15 da vi spillede online forleden. :-)
... men faktisk vil jeg helst ikke have en kopi. Hvis jeg kan få GT5 til at vare fra nu til GT6 release er det perfekt for mig. For mig er det nærmere en hobby end et spil der skal gennemføres. ;-)
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore
 
Indlæg: 406
Tilmeldt: ons 7. jun 2006 13:50
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf altid6 » lør 1. jan 2011 16:56

Har det på samme måde som dig. Gider ikke grinde for at nå videre i spillet. Det gode er at man faktisk for en del xp og cr for at spille online, så det er nok derfra at jeg skal få xp hvis jeg yderligere skal stige i level. Til gengæld siger den der Red Bull racer mig heller ikke særlig meget. Synes faktisk at det er en svaghed ved GT5 at man da helst skal have en bil med over 1000 hk der kan køre mere end 400km/t. Der er nogen der har kørt ringen på mellem 3 og 4 minuter i en X2010, det giver jo ingen mening. Er meget mere til realistiske biler og racerbiler, hvor man tuner på handling frem for power og topfart. Der er mange der bare bruger disse high power biler som X2010 og Formula GT bl.a i endurance race, hvor de så vinder med 50-60 omgange. Hvor er det sjove i det!!!!! Det sjove ved race er da at bruge ligeværdi biler, så der er noget konkurrence.
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf Lurendrejer » lør 1. jan 2011 19:11

Intet af det nævnte ændrer ikke på at jeg, som ivrig fan af simulationer, har købt \"the real driving simulator\" men har modtaget en glorificeret kopi af det brutale gameplay fra robotron pakket ind i en masse biler.

Jeg kommer kun til at opleve en lille del af et produkt som kunne give mig en masse glæde hvis det ikke var spoleret af kunstige grænser.

Jeg har aldrig før prøvet et produkt som kalder sig \"sim\" som har tvunget mig til ting jeg ikke ville for at prøve hurtige biler. Ikke engang forza, som uanset hvor meget noget bras det måtte være, giver mig meget mere af hvad jeg ønsker mht. Gameplay (tuning, trials, etc) end gt5 nogensinde kommer til. Gt5 har fysikken og bilerne at spille på og disse har man gemt bag et slør af skrammel.

Egentlig burde mit spørgsmål være, ved nogen hvordan jeg blot kan \"åbne pakken\", køre alle biler, baner og ellers more mig i den sandkasse af sjov dette spil kunne har været? Men det var der næppe nogen der kunne hjælpe mig med.

/phone
Lurendrejer
 
Indlæg: 434
Tilmeldt: ons 25. jan 2006 21:34
Geografisk sted: Randers

Indlægaf Lurendrejer » lør 1. jan 2011 23:01

Mange tak til den bamhjertige giver.

Så gir jeg en øl en dag.

:D Den er fee...
Lurendrejer
 
Indlæg: 434
Tilmeldt: ons 25. jan 2006 21:34
Geografisk sted: Randers

Indlægaf KjaLLe » søn 2. jan 2011 00:45

Lurendrejer skrev:Mange tak til den bamhjertige giver.

Så gir jeg en øl en dag.

:D Den er fee...


Det var sku så lidt - og den øl vil jeg glæde mig til :)
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus


Tilbage til Diskussion

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron