Til dem som hungrer efter lidt snoet asfalt og har brug for at få styret vinterabstinenserne, er der mulighed for via Gentleman Racing Club at køre track day på Knutstorp d. 25. Marts. Ifølge Softtop, skulle det være Nordens bedste asfalt!
Hvis det har din interesse, så tag fat i Jan Kalmar fra GRC, http://grc.mygiicms.com/index.phtml?pag ... der%202006
