Sturup 17. August

Eksempelvis, sol på søndag, MX-5 Club Danmark aktiviteter, køretur til ....

Redaktør: Softtop

Sturup 17. August

Indlægaf Webmaster » tors 14. jul 2011 17:55

Husk nu track day...

Hej Alle

Så er der åbnet op for tilmeldingen Sturup d. 17. aug. Så kom og vær med til en hyggelig eftermiddag i selskab med en masse andre entusiaster.

I forhold til Sturup, så er det ikke afgørende om du har kørt på bane før eller om du har masser af erfaring, deltagerne bliver delt ind i grupper efter erfaring. Nybegyndere får instruktion om alt fra flag, regler og hvordan du bedst og sikrest håndterer din bil på en bane. Alle har naturligvis mulighed for at få instruktører med i bilerne, for at få rettet op på unoder eller lære hvordan man skal placere sig på banen og hvornår man bremser og accelererer. Du bliver på få timer meget mere fortrolig med din bil og er en bedre bilist når du køre der fra, samtidig med at du har haft det kanon sjovt. Ja, til dig der har prøvet det før ved hvor sjovt det er, så velkommen til.

Arrangementet er fra kl. 16.30-20.00

Kl. 16.30 starter førermødet (obligatorisk for dem der skal køre)
Kl. 17.05 kører den første gruppe ud på banen (ca. 15-20 min pr. hold, pr. time)

Prisen på arrangementet er kr. 700,00 kr. (der er kun 30 pladser, så hurtig tilmelding anbefales) Din tilmelding er først gældende når din indbetaling er modtaget. Så skynd dig at indbetale pengene på 5501 6270 226939, så er pladsen din.

Du tilmelder dig ved at sende mig en mail på miriamstilling@hotmail.com og fortælle mig hvor mange gange du har kørt på bane tidligere, dit reg. nr, og hvilken bil du skal køre i. Vær opmærksom på at samtidigt med at du tilmelder dig arrangementet, så godkender du også vores reglement. Det findes på www.ms-racing.dk under downloades.

Hvis du har en ven med som har lyst til at tage en flagvagt så bed ham/hende sende mig en mail. Der er ikke nogle forudsætninger for at være flagvagt, vi skal nok instruerer på banen. Det at være flagvagt er en meget vigtig funktion, de skal være på plads ellers kan vi ikke køre, det er også dem der fortæller dig om der er noget forude du skal være opmærksom på, så alt bliver så gnidnings frit som muligt. For personerne der er flagvagter er det jo den allerbedste placering man kan tænke sig. Der er en lille kompensation i form at kr. 300,- samt lidt snacks.

På gensyn og kør forsigtigt.

Med venlig hilsen

Miriam og Michael
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin
 
Indlæg: 1603
Tilmeldt: tirs 3. feb 2004 10:51
Geografisk sted: Fredensborg

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron