MS-racing track days 2011

Eksempelvis, sol på søndag, MX-5 Club Danmark aktiviteter, køretur til ....

Redaktør: Softtop

MS-racing track days 2011

Indlægaf Webmaster » søn 16. jan 2011 19:49

Hej Alle og godt nytår

Så syntes jeg det er ved at være tid til at tænke på forår, og vil derfor åbne tilmeldingerne til årets arrangementer

Så kom og hver med til en sjov dag, men en masse andre entusiaster. Det er ikke afgørende om du har kørt på bane før eller om du har masser af erfaring, deltagerne bliver delt ind i grupper efter erfaring. Nybegyndere får instruktion om alt fra flag, regler og hvordan du bedst og sikrest håndterer din bil på en bane. Alle har naturligvis mulighed for at få en af vores instruktører med i bilen, for at få rettet op på unoder, lære hvordan man skal placere sig på banen eller hvornår man bremser og accelererer. Du bliver på få timer meget mere fortrolig med din bil og er en bedre bilist når du køre derfra, samtidig med at du har haft det kanon sjovt. Og til dig der har prøvet det før, så ved du hvad jeg snakker om, så velkommen tilbage.

Årets første arrangement er på Sturup d. 18. maj, fra kl. 16.30-20.00

Arrangementets struktur:
Kl. 16.30 - Starter førermødet (obligatorisk for dem der skal køre)
Kl. 17.00-kl. 20.00 - Kørsel i grupper efter erfaring (ca. 15-20 min pr. hold, pr. time)

Næste arrangement er på Knutstorp d. 13. juni, som i år falder på en dansk helligdag.

Arrangementets foreløbige struktur (mere info vil blive sendt ud tættere på arrangementet):
08.30 – 09.15 - Briefing obligatorisk for alle der skal køre på dagen
09.30 – 14.00 - Kørsel inddelt i grupper efter erfaring
14.00 – 16.00 - Open pitlane

Derefter er vi igen på Sturup d. 17. august, fra kl. 16.30-20.00 (samme oplæg som foroven)
Og årets sidste arrangement som det ser ud nu, er d. 21. september på Knutstorp (samme oplæg som foroven)

Prisen på Sturup er dkr. 700,00,- (der er kun 30 pladser, så hurtig tilmelding anbefales)
Prisen på Knutstorp er dkr. 1500,- (her er kun 60 pladser, så hurtig tilmelding anbefales også her)

Når det gælder Knutstorp er der igen en lille belønning i at være hurtigt. Det vil sige at tilmelder du dig inden d. 15. februar, er prisen dkr. 1300,- Tilmelder du dig begge Knutstorp dage samtidigt inden d. 15. februar, får du arrangementet d. 21. september til dkr. 1100,- i alt dkr. 2400 for begge dage

Din tilmelding er først gældende når din indbetaling er modtaget. Så skynd dig at indbetale pengene på 5501 6270 226939, så er pladsen din. Husk at markere din indbetaling med dit navn, samt ønskede dato. Derefter skal du sende mig en mail på miriamstilling@hotmail.com og fortælle mig hvor meget du har kørt på bane tidligere eller om du er nybegynder, dit reg. nr, og hvilken bil du skal køre i, samt bekræfte at du har læst og godkender vores reglement og ansvarsfraskrivelse, som kan findes på www.ms-racing.dk under downloades.

Har du en ven med som har lyst til at tage en flagvagt så bed ham/hende sende mig en mail. Der er ikke nogle forudsætninger for at være flagvagt, vi skal nok instruerer på banen. Det at være flagvagt er en meget vigtig funktion, de skal være på plads ellers kan vi ikke køre, det er også dem der fortæller dig om der er noget forude du skal være opmærksom på, så alt bliver så gnidnings frit som muligt. For personerne der er flagvagter er det jo den allerbedste placering man kan tænke sig.

På Sturup kan vi tilbyde dkr 300, samt lidt drikke og snaks, og på Knutstorp dkr. 400,- for en halv dag eller dkr. 800,- for hele dagen.

Husk på at der på alle arrangementerne er et almindeligt støj krav, som siger at bilen ikke må støje mere end 95db.

Ser frem til at se en masse af jer igen

Med venlig hilsen og kør forsigtigt

Miriam og Michael
MS-Racing
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin
 
Indlæg: 1603
Tilmeldt: tirs 3. feb 2004 10:51
Geografisk sted: Fredensborg

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron