Le Mans 2010

Eksempelvis, sol på søndag, MX-5 Club Danmark aktiviteter, køretur til ....

Redaktør: Softtop

Le Mans 2010

Indlægaf one-niner » tors 13. maj 2010 12:35

Hejsa.

Jeg har ikke købt billet endnu, men vil rigtig gerne af sted igen i år - bare ikke alene, så det står og falder med, om jeg kan finde rejsefæller og/eller overtale en kammerat til at tage med.

Så jeg vil egentlig bare høre, hvor mange herindefra der tager derned, i hvilken camp i skal bo og om i eventuelt kører selv i 5'eren.

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Bent » tors 13. maj 2010 16:04

Skal nok derned, hvis det ikke bliver meget vådt, har købt campingbillet til Dairon. Ved ikke ligenu hvormange jeg bliver. Hvis det kun er mig bliver det den rustblå, hvis flere; nok noget kedeligt.
Bent
NA 1990-1,8 rustblå, Mr2, Tigra jtd, Elise.
Forhjulstræk; det er simpelthen forkert.(kan dog bruges som pendlermonster)
Brugeravatar
Bent
 
Indlæg: 348
Tilmeldt: lør 21. jul 2007 08:28
Geografisk sted: Løvestad

Indlægaf And » tors 13. maj 2010 16:36

Jeg ville MEGET gerne have været med i år, men en eksamen mandag morgen d. 14. juni har sat en stopper for det!

Sker der et mirakel og eksamen bliver flyttet så kører jeg selv i MX-5'eren og slår telt op hos mine kammerater (fast LeMans slæng) der bor på Beausejour i år. Det eneste sted vi kunne få.... favoritten er ellers Tetra Rouge som er intet mindre end genial at ligge på i forhold til løbet.
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg


Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron