Men til alle dem der var med, vil jeg sige, at I var nogen konge-passagerer — vi havde en super dag, os der sad bag rattet, og hvordan kan vi andet med så mange smilende glade MX5-ejere? Og det var sgu’ skægt at få jer til at stampe på bremsen, der ikke er der
Til dem der ikke nåede det (eller har mod på mere...), så tager vi en tur til i Mazda’en på Biler for Alle i Herning, så jeg håber vi ses!
Mvh
Christian Frost (som har lånt Jeppes login)
