Hvad siger I - Tør vi, vil vi ?
Redaktør: Softtop
hasse skrev:Måske en forklaring af hvad gum-speed er og går ud-udover det sociale aspekt???
And skrev:... at jeg indtil videre har sat ild i en brandbil...
Mogenz skrev:Jeg har prøvet at søge lidt på Gumball og Gumball 3000. Jeg er ikke blevet klogere på hvad det reelt går ud på. Som hasse skriver "hvad er det?"
Som jeg kan se i klip og andet dokumentar koster det lidt at være med i disse løb. Det går så ud på at nå til nogle poster hurtigst og man ser ud til at blæse på loven bare man kommer først.
Er det det vi skal? Fra øst til vest hurtigst med indlagte poster?
Mogenz skrev:Måske lidt off topic endnu, men må man bruge GPS eller er det lige meget da ruten er tegnet ind på et kort?
Jeg spørger mest fordi jeg har virkelig ingen ide har om det her. Men vil gerne deltage når den tid kommer.
one-niner skrev:Mht. Skive-arrangementet, som jo også er alt for fedt, så var der lidt snak om, at vi måske skulle undersøge muligheden for at låne/leje et lidt større anlæg. Bare et indspark.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst