Samlerbørsen Rødovrevej 210 har træf hver lørdag fra kl. 1000
Der plejer i godt vejr (i morgen) at komme lidt af hvert
Indtil nu har jeg så været den eneste 5´er
PS: der er sædvanligvis kaffe og rundstykker til de fremmødte
Redaktør: Softtop
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster