Sorry, nu er det jo for sent. Har først været ved en pc nu.
Du skal køre mod Kaløvig Slotsruin. Det er i svinget ved slotsruinen, ved ishuset. Er du først på de kanter kan du ikke undgå at se det.
Ja, var forbi her til aften, og så også et par andre MX'er. Men der var ingen ejere at se, eller at hilse på. Jeg var der også kun kort tid, da jeg havde en \"gæst\" med.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:
BillederIf it ain't broken, why not tweak it?