Skifter ikke servovæske. (Der bliver kun toppet op til erstatning for det der brændte, da det på banen sprøjtede ud på en brænd varm manifold. Som nogen sikkert husker fra turen til Skive)
Håber ikke din lyd stammer fra dit remhjul på krumtappen, forårsaget af en løs bolt og slidt notgang.
Det gav sig for mig til kende ved lidt piveri lige efter start. Se også efter at remhjulet ikke sidder og wobler / slår sig når du holder i tongang.
Kan jo se at du ud fra årgangen på din kunne være i risikogruppen.
Du kan evt. pille servorem og dynamo remmene af, og prøve om du kan vrikke7dreje remhjulene i forhold til krumtappen. Personligt ville jeg heller ikke være bange for at sætte en moment nøgle (21mm top) på, for at se om bolten stadig er spændt. Men overdriv ikke, for er det udført rigtigt, er den låst med Locktite. Og er den ikke løs, skal du ikke overspænde for dermed at bryde Locktiten.
Men håber da så sandelig at der er en langt mindre alvorlig årsag til din lyd.
Som f.eks har jeg også haft beslaget der holder motorhjelmen lukket, der peb meget når man kørte over ganske små ujævnheder. En klat smørelse på hjelmens beslag, og lidt justering af gummierne, løste dette.