Erfaringer med NB-FL kompressor kit

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

Erfaringer med NB-FL kompressor kit

Indlægaf Henrik N » lør 28. jan 2012 23:27

Nå…… nu har jeg langt om længe fået taget mig sammen til at sætte mig til tasterne…. for jeg synes de 2 gange Christian hos CCR fortjener lidt feedback, på det fremragende stykke arbejde de har udført…. Så vi andre har fået muligheden for at få en meget sjovere MX’er. Herudover kunne det være givtigt både for eksisterende og kommende ejere af kittet, at få lavet en erfaringsopsamling så samlivet med kittet bliver så positivt og smertefrit som muligt – så kom ud af busken og lad høre, hvordan det spiller.

Min FL’er er en årgang 2002 med i omegnen af 97.000 km på tælleren. Kittet blev monteret i juni 2011 – og operationen tog en god uge – hvilket var lidt længere end beregnet, da der opstod problemer omkring leverancen af vandsprøjtsystemet. Da jeg bruger bilen dagligt….. hele året rundt…. var det ikke lige et drømmescenarie…. Men det hele flaskede sig ved samkørsel med naboer etc. CCR holdt mig endvidere løbende informeret om status…. så ingen beklagelser og en helt igennem fin og professionel service. Blev sågar afhentet på Roskilde Station på dagen, hvor jeg skulle have bilen retur – ved så ikke liiiige, om det er en service der fortsat tilbydes :D

Inden jeg fik kittet monteret, var jeg i mine mørke stunder begyndt at overveje, om jeg skulle starte en opsparing til noget eksotisk med mere power. Tankerne dukkede især op pÃ¥ bakken syd for Limfjordstunellen, nÃ¥r jeg gang pÃ¥ gang mÃ¥tte se mig â€
Brugeravatar
Henrik N
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: tors 4. jan 2007 20:13
Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Lurendrejer » søn 29. jan 2012 07:28

Det ville da være vildt træls hvis der blev dobbelt posted til tider :lol:
Lurendrejer
 
Indlæg: 434
Tilmeldt: ons 25. jan 2006 21:34
Geografisk sted: Randers

Indlægaf hasse » søn 29. jan 2012 14:39

Har nok noget med størrelsen på indlægget at gøre.

Så kommentarer skal i det \"2. indlæg\".
Hasse
1990, Crystal White.
hasse
 
Indlæg: 3948
Tilmeldt: lør 10. apr 2004 22:21
Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf Henrik N » søn 29. jan 2012 21:03

Ja...... jeg beklager..... der gik totalt ged i den, da jeg forsøgte at poste mit indlæg..... er der nogen, der kan slette denne tråd?? :oops:
Brugeravatar
Henrik N
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: tors 4. jan 2007 20:13
Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf one-niner » søn 29. jan 2012 21:35

Fedt!

Mht. Shell-stationer, så kan min GPS vise vej til dem - man kan få en liste med ordnet efter distance, hvilket jeg benytter mig af, når jeg er på \"afveje\" :). Det er i øvrigt en Navigon, men mon ikke de andre også kan?

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus


Tilbage til Tuning og modificering

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron