af hasse » man 31. okt 2011 23:58
Forstår ikke dit vredesudbrud.
Det må da ha' interesse for potentielle købere, om det er 140 hk (som NU er blevet oplyst af CCR) eller de 166 hk.
(Og så kan vi - endnu en gang men et andet sted- tage diskussionen om de +20% medfører nye afgifter. Og bremsediskusionen)
Det kan godt være, at du hører til typen (det tror jeg nu ikke), der tror, at fordi man har røde bremsekalibre (som jeg selv har) og kompressor/ -lyd, så er det en helvedes hurtig vogn.
Men hele den diskussion kan I jo undgå ved at stå inde for og garantere, at vognen går gennem regeistrerings/-syn med ændringerne UDEN, at køber bliver belastet med afgifter af den ene eller anden art.
Og er denne garanti kun koblet på de 140 hk, kan jeg ikke forestille mig, at der er problemer.
Og så slutter jeg min deltagelse i denne tråd- sikkert til stor lettelse for et par stykker:
140 HK har ingen interesse for mig.
Men kom med de 166 hk. SÃ¥ er jeg til at tale med.
Så er den prut slået.
Hasse
1990, Crystal White.