Resultater fra rullefelt

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

Indlægaf jepperimmen » lør 16. apr 2011 20:48

NB-FL 2004, 51.000 km, Rotrex kompressor, RacingBeat bagpotte, 99 oktan

Billede
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen
 
Indlæg: 916
Tilmeldt: tors 25. mar 2004 15:54
Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf one-niner » lør 16. apr 2011 21:57

Wow :o

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Ozan Yücelbas » søn 21. aug 2011 17:15

SÃ¥ fik jeg endelig rullet min igen :D

Da jeg fik vognen i 2009.. Ganske std. Ret død.

Billede

Fik den målt aug. 2011. 14 graders tænding, mere frisk kørsel :D

Billede

Havde jeg fået under 130hk, så havde gutterne klippet pladerne :D :D Jaja vædemål i en brandert :lol: :lol:
MX5 Racing Green, 1.8, 1994.
Celica 2.0 1992, GTI.
Nissan Almera 1.6 Sr 1997
Ozan Yücelbas
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: tirs 16. jun 2009 23:20
Geografisk sted: Horsens

Indlægaf AS DK » søn 21. aug 2011 19:19

Fine resultater, Ozan.

Men du skal da have en \"blæser\" på, så tallene kommer til at ligne Jeppes
MX-5 1999 NB Jubii 2487 (nu med Rotrex kompressor fra CCR-Racing)
Brugeravatar
AS DK
 
Indlæg: 517
Tilmeldt: tirs 15. apr 2008 17:46
Geografisk sted: Trappen

Re: Resultater fra rullefelt

Indlægaf westergaard » lør 21. dec 2013 16:11

ud fra de resultater CCR har målt på de næsten standard MX-5'er ser det vel så ud til at en NB 1,8 er den hurtigste udgave, hvis man sammenligner NA, NB og NB-FL?
westergaard
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: ons 24. jul 2013 12:18

Re: Resultater fra rullefelt

Indlægaf Bent » man 6. jan 2014 11:57

westergaard skrev:ud fra de resultater CCR har målt på de næsten standard MX-5'er ser det vel så ud til at en NB 1,8 er den hurtigste udgave, hvis man sammenligner NA, NB og NB-FL?


En NA 1,8 har lavere vægt og mangler kun 10 hk i forhold til NB. NB-FL er tung, men miljøvenlig(EU4 norm).
Man kunne sige at 1,8 motorens naturlige ydelse er 130hk, 140hk kræver en hel del ændringer, men de er der. 146hk det var vist planen at de skulle være.
Bent
NA 1990-1,8 rustblå, Mr2, Tigra jtd, Elise.
Forhjulstræk; det er simpelthen forkert.(kan dog bruges som pendlermonster)
Brugeravatar
Bent
 
Indlæg: 348
Tilmeldt: lør 21. jul 2007 08:28
Geografisk sted: Løvestad

Foregående

Tilbage til Tuning og modificering

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron