Kill switch

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

Kill switch

Indlægaf altid6 » tirs 29. jun 2010 19:01

Hej Gutter

Har brug for lidt hurtig hjælp. Bilen er klar (næsten) til MX-5 cup i weekenden. Har dog lidt problemer med at tilkoble min kill switch. Den skal bare slå tændingen fra, men er lidt i tvivl om hvilken en af ledningerne op til tændingslåsen som skal klippes og føres gennem min switch!!! Kan ikke rigtig finde et diagram over de 6 ledninger som går op tændingslåsen, men måske en af jer kan fortælle hvilken farve ledning som skal klippes for at slukke tændingen.

På forhånd tak for hjælpen.
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf Viggoman » tirs 29. jun 2010 20:12

Hej Jesper,

Du kan download et diagram her:http://www.mediafire.com/?mn1mzmmbknw

Jeg vil mene du skal føre den blå ledning via din switch. Den forsyner tændspolen. Ellers må du en tur forbi miata.net eller miataturbo.net og starte søgemaskinen.

Held og lykke i den kommende weekend. Jeg kan desværre ikke vriste mig fri fra ferien ellers kom jeg gerne forbi og fyldte luft i dækkene og pudsede din forrude :D
Senest rettet af Viggoman tirs 29. jun 2010 20:41, rettet i alt 1 gang.
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman
 
Indlæg: 1031
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 11:34
Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf Viggoman » tirs 29. jun 2010 20:23

alternativt kan du tråde den op til at slukke benzinpumpen. Så skal den ind over den lysegrønne der går til AFM stikket. Foreskriver reglementet en bestemt funktion eller skal den bare stoppe motoren?
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman
 
Indlæg: 1031
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 11:34
Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf altid6 » ons 30. jun 2010 08:58

Det er kanon det her, lige det jeg har ledt efter :wink: . Jeg har en FIA 6-pols afbryder, som man kan sætte til at afbryde flere ting, blandt andet den direkte forbindelse til batteriet. Det er dog en ordentlig tyk ledning. I reglementet skal man bare have en 2 pols afbryder, som slukker motoren, så det var lige farven på ledningen fra tænding til tændspole, jeg var ude efter. Surt at du ikke kan komme forbi. Jeg for taget en masse billeder som web kan lægge op her på siden.
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg


Tilbage til Tuning og modificering

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster