Ja det skal satme da lige love dig for, sikke noget bøvl at ha en lille mølle i den bette mazda mx5 i lille Danmark
Imens nogen kører ulovlig rundt med kompressor, og turbo. Andre prøver at få bygget et kit så det kan godkendes her i landet.
Ja så prøver vi andre \"små private\" at få godkendt vores bette turbo biler i mx5`ern. Eller jeg gør ihvertfald.
Første stop var skat. Førstehånds vurdering af bilen \"det jo en fin bil, men godt nok grim i lakken \" De godkendte fint motoren, som den så ud, det samme med bilen. og fik en ca afgift.. Fair nok, de forstår alligevel ikke særlig meget.
Andet stop var synshallen. Han havde mine papirer, som jeg havde medbragt. I ca. 3 uger studerede han dem. og ville gerne godkende bilen hvis jeg kunne overbevise færdselstyrelsen om at bilen var godkendt fra mazda side. Intet problem. Har jo beviser, papirende iorden. (hvis i har nogen har nogen, som måske ser anderledes ud, må i sige til)
Vi udfyldte en dataarklæringsblanket blanketen + alle papirende og sendte den videre til fstyr, bilteknisk afdeling..
Nu venter jeg bare spændt på afgørelsen
Går den igennem får alle MX5 ejere i dette forum, muligheden for at låne papirende så den går igennem, lige meget hvilket kit vi snakker om.
Det er så min kamp med at få godkendt en Mazda MX5 1.8 Turbo.