Underlig USB lign dims under radio ??

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

Underlig USB lign dims under radio ??

Indlægaf Ozan Yücelbas » ons 19. aug 2009 21:54

Halløjsa..

Jeg har sådan en usb lign. ting siddende under radioen. Ligner faktisk en usb pind.. Nogen der kan sige mig hvad det er for noget?

Troede først det var en startspærre, men kan starte bilen uden den sidder der :?

Jeg har desværre ingen billeder, men mon ikke nogen har det samme siddende i deres? :D

MVH
Den undrende :lol:
Ozan Yücelbas
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: tirs 16. jun 2009 23:20
Geografisk sted: Horsens

Indlægaf one-niner » ons 19. aug 2009 22:27

Det kunne eventuelt være et USB-stik, der er koblet til radioen. En af vores firmabiler har sådan et, hvor man an smide en USB-stick i med MP3-filer og så afspille dem på radioen. Kunne også være til en telefon (håndfri) eller en ipod.

\\tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Ozan Yücelbas » ons 19. aug 2009 22:38

one-niner skrev:Det kunne eventuelt være et USB-stik, der er koblet til radioen. En af vores firmabiler har sådan et, hvor man an smide en USB-stick i med MP3-filer og så afspille dem på radioen. Kunne også være til en telefon (håndfri) eller en ipod.

\\tom



i en NA ? fra 94? Tror slet ikke det er opfundet dengang.. desuden er radioen noget gammel noget.. så tror det ikke :o
Ozan Yücelbas
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: tirs 16. jun 2009 23:20
Geografisk sted: Horsens

Indlægaf one-niner » ons 19. aug 2009 22:43

Ok. Det kunne jo have været en eftermonteret radio, men det lyder det så ikke til :)

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf MrT » tors 20. aug 2009 06:30

Du må i gang med kameraet :)
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT
 
Indlæg: 1145
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 10:16

Indlægaf And » tors 20. aug 2009 06:36

Kunne det tænkes at det er et stik til \"nødnøglen\" til en eftermonteret startspærre. Jeg har sådant en i min NA - og en Ariane startspærre. Derudover har jeg sådant en forkortet \"pind\" der er ca. 20 mm lang, som passer ind i hullet og deaktivere startspærren hvis min fjernbetjening ikke virker.

Billede ville hjælpe meget.
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf Ozan Yücelbas » tors 20. aug 2009 07:02

And skrev:Kunne det tænkes at det er et stik til "nødnøglen" til en eftermonteret startspærre. Jeg har sådant en i min NA - og en Ariane startspærre. Derudover har jeg sådant en forkortet "pind" der er ca. 20 mm lang, som passer ind i hullet og deaktivere startspærren hvis min fjernbetjening ikke virker.

Billede ville hjælpe meget.


Arrr.. det lyder meget rigtigt, men har da umiddelbart ingen fjernbetjening.. smider lige et billede senere idag :D
Ozan Yücelbas
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: tirs 16. jun 2009 23:20
Geografisk sted: Horsens

Indlægaf KjaLLe » tors 20. aug 2009 16:55

Hvis det ikke er noget der køre op til headunit, vil jeg også tro at det har noget med startspærre at gøre. Jeg var på et tidspunt ude og køre i en anden NA'er, som også havde noget lign. det du beskriver, og det var til startspærren.
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus


Tilbage til Tuning og modificering

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron