Somsagt så har jeg rimelig god erfaring med at skifte bremsevæske, tror at det er 10 gang, jeg har gjort det på en bil og 5 gang på min MX-5. Jeg har altid en hjælpe med til at skifte bremsevæsken. Hjælperen styre pedalen, imens jeg åbner og lukker ventilen. Der er ikke luft i systemet. Bruger altid en klar slange ned til en beholder, så jeg både kan se og høre om der kommer luft med ud. Som Viggoman skriver, bruger jeg altid fremgangsmåden med højre baghjul, venstre baghjul, højre forhjul og venstre forhjul. Når det er gjort går jeg altid det hele igennem engang til.
Det er et billed af højre forhjul og kaliberen kan ikke side anderledes da, dette kit bruger de samme bolt huller som de originale kaliber.
Det svar jeg ledte efter er det fra Kuksi, at grunden kan være at bilen ikke har været startet, så der er kommet vaccum i bremseforstærkeren. Lidt el er der i bremsesystemet, til væskebeholden, så der lyser en lampe hvis væskestanden bliver for lav