SÃ¥ fik jeg monteret mit Greddy kit
Det er noget bøvl at få det gamle udstødning af når det har sat der siden '97 og alt er rustet, men bortset fra det, var monteringen ganske nem og smertefri.
Desværre er min motor født uden olietryk studs og olie retur, så jeg tog trykket med et t-stykke fra olietryks kontakten og lavede en retur gennem bundproppen. - det er lidt specielt, men snakkede med Andreas og han sagde de gjorde det på HGP's kits og Greddy gør det også på deres Civic kits.
Men det duer bare!
Endelig fik bilen en motorkaraktestik der passer til udseendet, af uvisse årsager har jeg altid synes den burde ha en mere eksplosiv effekt-udvikling, og det har den så sandelig fået
Den kører sådan set som før, indtil 3000 omdr. hvor den liver en smule op - ved 4000 kan man så mærke sparket - SKØNT!
(men lidt spændende i 1. og 2. på våd vej - og især spændende hvis man drifter!)
Det er selvfølgelig ikke nogen raket med ca. 140 hk, men dog væsentlig hurtigere og sjovere end før - og så for 8.100,- Kr inkl. fragt.
Faktisk kører bilen bedre end før, den larmer mindre, trækker bedre og virker ikke nær så pint når den får gas.