Rustfri udstødning - igen

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

Rustfri udstødning - igen

Indlægaf Felix » søn 5. aug 2018 16:02

Hej

Så er den gal igen! Den T.Hansen udstødning jeg satte på for kun 4 år siden er netop revnet. Træt af skrammelkvalitet og udstødninger der bryder sammen før tid.


For 4 år siden købte jeg faktisk en IL Motorsport rustfri udstødning, men måtte returnere den - dels fordi dens forarbejdning og pasform ikke tillod ordentlig montering og dels fordi den i mine ører larmede for meget.


Nu står valget mellem den originale udstødning eller at få fat i en rustfri der har samme lydbillede som den originale. I den søgen er jeg faldet over denne fra Moss Europe:

https://www.ebay.co.uk/itm/COBALT-S-STE ... #vi-ilComp

Den har til forskel fra den fra IL motorsport den samme ekstra dæmper på røret som den originale har og jeg tænker den derfor har en bedre lyd - Er der nogen der har erfaringer med den? Og så er der spørgsmålet om synsmanden der venter om en måneds tid - Hvad vil han synes om den (Moss skriver selv at den ikke er TUV godkendt)?

På forhånd tak for input
Sølvfarvet NA 1990
Brugeravatar
Felix
 
Indlæg: 256
Tilmeldt: tors 7. okt 2004 19:00
Geografisk sted: Roskilde

Re: Rustfri udstødning - igen

Indlægaf Felix » man 6. aug 2018 12:53

Nå så er der bestilt udstødning - Standard - Denne gang tyske Eberspächer - Mest fordi det ikke er til at få fat i den originale - MX5 parts har over 4 ugers lev tid og danske Mazda har ingen - heller ikke centrallager i Belgien, så de skal bestille fra Japan - Var lige ved at springe på den rustfri fra MOSS, men det bliver måske næste gang - er ikke vild med mere larm og det store røvhul bilen får med den på :wink:
Sølvfarvet NA 1990
Brugeravatar
Felix
 
Indlæg: 256
Tilmeldt: tors 7. okt 2004 19:00
Geografisk sted: Roskilde

Re: Rustfri udstødning - igen

Indlægaf Bent » fre 24. aug 2018 08:30

Felix skrev: er ikke vild med mere larm og det store røvhul bilen får med den på :wink:


Man ændrer sig lidt, ligesom hen ad vejen.

Har en rustfri 2" dobbelt udgang liggende, men den larmer. Da jeg købte den for 9 år siden, var den genial.
Købte en ebay udstødning til 120 euro, passede perfekt, larmer ikke.
Bent
NA 1990-1,8 rustblå, Mr2, Tigra jtd, Elise.
Forhjulstræk; det er simpelthen forkert.(kan dog bruges som pendlermonster)
Brugeravatar
Bent
 
Indlæg: 348
Tilmeldt: lør 21. jul 2007 08:28
Geografisk sted: Løvestad


Tilbage til Tuning og modificering

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron