Five-speed Online Championship

Alt om banekørsel, track day's, Nürburgring etc. Herunder events og opsætning af bil til banebrug.

Redaktør: Softtop

Ny video

Indlægaf ziggimon » fre 25. feb 2011 21:24

Så er det klart til at i kan se den editerede udgave af mandagens 1. løb.

Enjoy :)

http://www.youtube.com/user/ziggimon

/Mark
Smoke me a kipper I'll be back for breakfast!
Brugeravatar
ziggimon
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: man 3. jan 2011 18:32

Indlægaf Tore » lør 26. feb 2011 00:33

Way cool! Rigtigt solidt stykke arbejde! Klap dig selv på skulderen! ;-)

... dog manglede jeg lidt at blive opdateret om hvilken bil jeg fulgte når der var in-car footage. Kom til at sidde og sammenligne pos i øverste venstre hjørne og kørerlisten i højre side for at følge med - men det er småting! Håber du gider/har tid til at gøre det samme eller noget lignende for alle vores ræs! :D
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore
 
Indlæg: 406
Tilmeldt: ons 7. jun 2006 13:50
Geografisk sted: Østjylland

Re: Way Cool

Indlægaf ziggimon » lør 26. feb 2011 09:06

Ja det med bil navne fra in car footage har jeg tænkt over, det er forholdsvis let at rette til, kunne bare ikke skimte det på alle bilerne. Det er på nogle af dem, men ikke alle.

Men det tager lige nogle timer at optage og klippe sammen. Så nu må vi se hvor meget jeg har tid til :) 1. Lap sat sammen af 4-5 forskellige optagelser. Men mon ikke jeg kan blive bedre til det med tiden. Og musikken kan måske gøre at klippet bliver trukket ned fra Youtube igen, hvis nogen klager over copyright, men nuber det der indtil videre ;)

Og tak for kompliment.
Smoke me a kipper I'll be back for breakfast!
Brugeravatar
ziggimon
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: man 3. jan 2011 18:32

Indlægaf Uhrskov » lør 26. feb 2011 13:41

Super fed film, fra et rigtig fedt ræs.

Ziggi førsteplads var velfortjent. Hotlap viser det meget godt. En race tid på under 1.25 er super flot. Jeg lå ellers godt i front midt i løbet, men kunne ikke matche tempoet sikkert. Iskoldt kørt på grændsen over rigtig omgange af ziggi... flot.

Glæder mig til næste raceday :-)
Brugeravatar
Uhrskov
 
Indlæg: 129
Tilmeldt: fre 10. aug 2007 21:33
Geografisk sted: Langå

Indlægaf BB » søn 27. feb 2011 15:51

Hyggeligt at se noget action fra løbet, men jeg må indrømme jeg er mest til motorløb med motorlyd der ikke e druknet i musik :)

I øvrigt lidt mærkeligt og se betonfladen lige inde den første tunnel blive brugt som en del af banen. Det er tydeligt spillet tillader det, men mærkeligt fordi banens bemaling siger noget andet.
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB
 
Indlæg: 337
Tilmeldt: lør 12. maj 2007 14:39

Musik på Replay

Indlægaf ziggimon » man 28. feb 2011 15:06

Grunden til der er musik på er at motor lydende skifter meget i forhold til hvor jeg klipper hen og det lød lidt spøjst. Men nu er klippet bannet i \"Germany\" fordi jeg har lige Limp Bizkit og Gorillaz på :) Er der nogen som ved hvor jeg kan hente alm lovlig brugbar musik?!?! :) Så kan jeg smide nogle andre tracks på end EMI og UMG Copyright sange :)

Jeg skal nok dulme musikken på næste upload, hvis jeg kan få et par lovlige tracks.

/Mark
Smoke me a kipper I'll be back for breakfast!
Brugeravatar
ziggimon
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: man 3. jan 2011 18:32

Indlægaf Kuksi » man 28. feb 2011 17:15

Kan se at der ikke køres en afdelign i aften.
Er der nogen der vil race aligevel, og kan sætte et løb op til kl 20.30?
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Tore » man 28. feb 2011 18:28

Jeg foreslår, at vi mødes i altid6's lounge som sædvanlig, og starter er 'træningsløb' kl 20:30.
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore
 
Indlæg: 406
Tilmeldt: ons 7. jun 2006 13:50
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Kuksi » man 28. feb 2011 19:31

Ja hvis han er hjemme og online.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Tore » man 28. feb 2011 19:52

Man kan godt bruge hans lounge alligevel. Men lad os bare mødes i min lounge. Jeg vil gerne se om en højere race quality giver mere flydende bevægelse af bilerne. De hoppede og hakkede så underligt sidst.
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore
 
Indlæg: 406
Tilmeldt: ons 7. jun 2006 13:50
Geografisk sted: Østjylland

Re: Musik på Replay

Indlægaf BB » tirs 1. mar 2011 01:20

ziggimon skrev:Grunden til der er musik på er at motor lydende skifter meget i forhold til hvor jeg klipper hen og det lød lidt spøjst.


Klart nok. Jeg er nok lidt af en purist og jeg ved godt det er lidt spøjst at hærge om kunstig skabt motorlyd :D


ziggimon skrev:Men nu er klippet bannet i "Germany" fordi jeg har lige Limp Bizkit og Gorillaz på :)

Nedtur. Som service til dem der i øvrigt vil høre med til Gorillaz sporet er her et link til deres officielle video:

http://www.youtube.com/watch?v=nhPaWIeULKk

En blæret bil musikvideo og så er Bruce Willis med som bad guy!
Camaro'en i videoen er forøvrigt endt i DK komplet med skudhuller osv.




ziggimon skrev:Er der nogen som ved hvor jeg kan hente alm lovlig brugbar musik?!?! :) Så kan jeg smide nogle andre tracks på end EMI og UMG Copyright sange :)

Jeg skal nok dulme musikken på næste upload, hvis jeg kan få et par lovlige tracks.


mp3.com var stedet i gamle dage, det startede som ikke-kommerciel musik bibliotek og forum for wannabe musikkere - meget skrammel, men også gode ting. Vejen frem i dag er "Royalty Free Music", men det er svært og finde noget godt og jeg har ikke et bud på et bestemt site.
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB
 
Indlæg: 337
Tilmeldt: lør 12. maj 2007 14:39

Indlægaf Tore » man 7. mar 2011 22:00

Godt ræs her til aften, selvom der sædvanen tro, var for mange disconnects.

Da jeg var \"færdig\" med qualify, men første heat endnu ikke var startet tog jeg et lille stemningbillede. :-)

Billede
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore
 
Indlæg: 406
Tilmeldt: ons 7. jun 2006 13:50
Geografisk sted: Østjylland

Re: setup

Indlægaf ziggimon » man 7. mar 2011 23:18

Nice setup. Glæder mig til at få mange battles mod dig siddende i det setup. Vel ræst af alle. Og pænt kørt denne gang af alle.

/Mark
Smoke me a kipper I'll be back for breakfast!
Brugeravatar
ziggimon
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: man 3. jan 2011 18:32

Indlægaf Tore » tirs 8. mar 2011 07:48

Ja, der blev kørt rigtigt pænt denne gang. Har en formodning om, at race quality er en faktor. Det er nemmere at forholde sig til andre køreres position når den ikke kun bliver opdaterer hvert 1/2 - 1 sekund. :-)
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore
 
Indlæg: 406
Tilmeldt: ons 7. jun 2006 13:50
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf altid6 » tirs 8. mar 2011 18:47

Det ser tungt ud Tore :o . Og fruen tillader en Europalle i stuen hehe.
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg

ForegåendeNæste

Tilbage til Banekørsel

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron