Five-speed Online Championship

Alt om banekørsel, track day's, Nürburgring etc. Herunder events og opsætning af bil til banebrug.

Redaktør: Softtop

Indlægaf Uhrskov » man 7. feb 2011 22:34

Min disconnect i første ræs var min skod ADSL der havde et udfald, så det er ikke GT5 skyld. Det er så bare enormt træls når der står pos. 1 :-(

Igen er det fedt at se de fede kampe. Der var godt fight om pladserne på 2-5. Godt kæmpet af altid6 som over 3 omgange holdt sin 3 plads med skadet motor og forhjulsophæng.

FYI er mit setup:
Stage 1 engine
Low rpm turbo
ecu, catalytic conv sport
max speed 220
LSD: 10, 30 ,15
Height -17, -17
Spring 9, 7.5
damp ext 8, 8
damp comp 6, 6
Anti-role 4, 4
Camber 3, 2.5
Toe -0.1, 0,1
Downforce rear 14
Brugeravatar
Uhrskov
 
Indlæg: 129
Tilmeldt: fre 10. aug 2007 21:33
Geografisk sted: Langå

Indlægaf KjaLLe » tirs 8. feb 2011 01:50

Vær i bare glad for at det kun er forbindelserne der driller, nu har jeg lige haft min ps3 i ''pit'' i over 1 månede, pga. defekt laser.

Sådan et 3 dages non-stop endurance racing kunne den ikke klare, så laseren smeltede, og den første nye laser jeg fik holdte i 5 min, og så måtte jeg vente på endnu en ny :(

Men nu lader det dog til at køre igen, så må vi bare se hvor længe :lol:
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus

Test optagelse af video

Indlægaf ziggimon » tors 17. feb 2011 14:12

Jeg fandt lige en composite til pc forbindelse hjemme for at lave en test optagelse. Og min umiddelbare konklusion er .. Der skal en HD grabber til. Det her er ikke godt nok :)

Men det er da en start i den rette retning.

http://www.youtube.com/user/ziggimon

Skal lige siges at jeg ikke har lavet nogen reel form for redigering eller lign. Det er bare en optagelse exporteret og lagt op på youtube. Så der er masser af plads til forbedringer hvis kvaliteten var bedre.

/Mark
Smoke me a kipper I'll be back for breakfast!
Brugeravatar
ziggimon
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: man 3. jan 2011 18:32

Indlægaf Tore » tors 17. feb 2011 19:01

Interessant projekt Mark. :-)
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore
 
Indlæg: 406
Tilmeldt: ons 7. jun 2006 13:50
Geografisk sted: Østjylland

Opdateret video

Indlægaf ziggimon » tors 17. feb 2011 19:15

Jeg legede lige med imovie på min Mac, og 10 minutter senere havde jeg en lidt anden med bedre crop og lidt kommentarer på. Dog som Tore har påpeget inkluderer også stavefejl ;) jeg læste ikke korrektur på det.

Nogen input til hvordan man burde klippe det? Vores video reviewsne skal optages med??

/Mark
Smoke me a kipper I'll be back for breakfast!
Brugeravatar
ziggimon
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: man 3. jan 2011 18:32

Indlægaf altid6 » tors 17. feb 2011 19:30

Total iorden video der Mark :D og fed kamp vi har om 3 pladsen, selvom at den var kort. Men grunden til at den var kort, kan tydeligt ses på videoen. Prøv at se på mine bremselygter. De blinker og lyser selvom at jeg speederen i bund. Derfor du så nemt trak forbi i tunnelen. Har lidt problemer med mit G25 rat og pedaler. Selvom at jeg hverken rør brems eller speeder, så giver de stadig impulser. Så det er som at køre race med en brems der hænger :evil: . Håber i den nye GT5 update at spillet så understøtter G25, så jeg kan få kalibreret pedalerne. Men flere videoer ja tak, så folk kan se hvor fedt vores race er :wink:
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg

GT5 Update 1.06 Go get it!

Indlægaf ziggimon » fre 18. feb 2011 09:38

Så er GT updaten kommet. Og det er nu også muligt at spille B-Spec via en browser så længe man har koblet sin PS3 op til internettet i GT 5 og sat den i \"Server Standby Mode\"

Og det virker :)

SÃ¥ kan man tjene credits fra sin mobil af nu :) Nice :)
Smoke me a kipper I'll be back for breakfast!
Brugeravatar
ziggimon
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: man 3. jan 2011 18:32

Indlægaf one-niner » fre 18. feb 2011 10:23

[Major Changes and New Features]
・Remote Racing
[Remote Races] have been added to the bottom left of the [GT Mode] – [Community] screen.
Here you can start a fully automated B-Spec race using yours and your friends’ “My Driversâ€
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Tore » fre 18. feb 2011 10:42

Jeg vil i den anledning opfordre alle til at sætte deres b-spec kørere til online når de ikke bruger dem. Og hvis man ikke har nogle, så lave en og sætte ham/hende til online. det giver credits og xp når ens kørere deltager i andres ræs. Man skal bare smutte ind og \"recieve prizes\" hos ens kører i Community > Remote Races indimellem. :-)

PS: Ens kørere er tilgængelige for ens online-venner selvom ens ps3 er slukket. Den skal kun være tændt, hvis man selv vil hoste races. :-)
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore
 
Indlæg: 406
Tilmeldt: ons 7. jun 2006 13:50
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Tore » fre 18. feb 2011 11:41

Hvis man laver endnu en PSN konto, kan man lave remote races derfra, og på den måde få lov at ræse med alle kørerne fra ens primære konto samtidig. Min sekundære konto hedder: toreneergaard, hvis I skulle have lyst til at jeres b-spec kørere skal være med i mine races. :-)
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore
 
Indlæg: 406
Tilmeldt: ons 7. jun 2006 13:50
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Kuksi » man 21. feb 2011 22:18

I aften var det så mig der blev smidt af i pausen efter 1. løb.
Jeg kunne for det meste godt logge ind igen, men det var kun at spørgsmål om kort tid så blev jeg smidt af igen. Jeg nåede således ikke at komme ind til starten af 2. heat. Jeg valgte at være tilskurer, men blev også smidt af der efter få minutter. Så opgav til sidst og gik ind til de andre og fik mine fødselsdags boller i stedet for.


UPDATE.
Det viste sig at det nok var udbyderen der havde problemer. Senere på aftenen røg forbindelsen til nettet helt. Så hele huset var uden IP telefon og internet. Heldigvis virkede alt igen tirsdag, da jeg kom hjem far arbejde.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi
 
Indlæg: 1996
Tilmeldt: ons 21. feb 2007 23:21
Geografisk sted: Østjylland

Ny video

Indlægaf ziggimon » ons 23. feb 2011 22:13

Hej drenger,

Har lige leget med iMovie, og har lavet en lille trailer/teaser til den kommende video jeg får lagt op. Jeg har lavet det footage video jeg vil optage, så det handler bare om at lave klip og sætte dem sammen til en video med musik spor. Det bliver et ca 10-15 minutters video med \"action\" og hotlap fra løb 1 i mandags.

Videoen loader som standard på sædvanlige sted: http://www.youtube.com/user/ziggimon Go watch :)

P.S. Jeg har for meget tid :)

/Mark
Smoke me a kipper I'll be back for breakfast!
Brugeravatar
ziggimon
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: man 3. jan 2011 18:32

Indlægaf one-niner » ons 23. feb 2011 23:22

Super, super fedt :) Og det siger en del, når det tilsyneladende kommer fra filmens Executive Producer :D

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Ny patch

Indlægaf ziggimon » fre 25. feb 2011 09:04

SÃ¥ kom der lige endnu en patch. Ikke nogle noter om online stabilitet. Men en ny none the less :)

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-v1-07-update-available-now/

/Mark
Smoke me a kipper I'll be back for breakfast!
Brugeravatar
ziggimon
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: man 3. jan 2011 18:32

Indlægaf KjaLLe » fre 25. feb 2011 15:44

Så er det slut med duping, genere nu ikke mig, de par få stykker jeg dupede, gjorde vist ingen forskel, men alle de ebay sælgere bliver da slemt skuffede nu, tror de tjente godt på duping, i starten blev nogle x2010 solgt for over 50€ på ebay :o

Dog lidt træls at det også har ødelagt trading delen pga. det :( Men skit pyt...

Har btw. lige fået guld i alle kørekort undtagen den anden ''Cone Slalom'' kan kun få sølv i denne, og min bedste tid ligger 0.015 fra guld, argh! :lol:
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus

ForegåendeNæste

Tilbage til Banekørsel

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron