Gran Turismo 5

Alt om banekørsel, track day's, Nürburgring etc. Herunder events og opsætning af bil til banebrug.

Redaktør: Softtop

Indlægaf Tore » tors 16. dec 2010 18:14

Hvis nogen har lyst til at få en '66 Jaguar XJ13 racerbil forærende (i GT5), så kig lige her:
http://www.gtplanet.net/forum/showthrea ... ost4213680
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore
 
Indlæg: 406
Tilmeldt: ons 7. jun 2006 13:50
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Webmaster » tors 16. dec 2010 18:27

æv... er ikke på facebook
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin
 
Indlæg: 1603
Tilmeldt: tirs 3. feb 2004 10:51
Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf BB » fre 17. dec 2010 20:02

Webmaster skrev:æv... er ikke på facebook


Heller ingen Facebook her. Men hvis der laver noget på LinkedIn, så skal jeg nok være der (En skam ellers, den Jaguar er smuk).

Her i øvrigt et tip, man kan speed load tiderne en del med en SSD installation på PS3'en.

Billede

Jeg havde forventet der ville være en forskel, men ikke så markant og det bliver vist mit næste hardware indkøb 8)
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB
 
Indlæg: 337
Tilmeldt: lør 12. maj 2007 14:39

Indlægaf Lurendrejer » fre 17. dec 2010 20:33

SSD havde ikke betydet et klap hvis de inkompetente spassere ved PD havde pakket deres lorteformater sammen i større klumper...

Men det kan jo være at de patches som tilføjer funktioner du loves uden på æsken løser problemet....

Lortespasserspil!

/phone
Lurendrejer
 
Indlæg: 434
Tilmeldt: ons 25. jan 2006 21:34
Geografisk sted: Randers

Indlægaf BB » lør 18. dec 2010 00:08

Lurendrejer skrev:SSD havde ikke betydet et klap hvis de inkompetente spassere ved PD havde pakket deres lorteformater sammen i større klumper...

Men det kan jo være at de patches som tilføjer funktioner du loves uden på æsken løser problemet....

Lortespasserspil!

/phone


LOL

Undskyld, men der er altså stor forskel på hvor hurtigt data overføres fra en lille tilfældig 2.5" harddisk og så et SSD drev.

PD har sikkert gjort hvad de kunne og de kan i hvert fald ikke bære nogen skyld for at harddiske ikke er så hurtige.
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB
 
Indlæg: 337
Tilmeldt: lør 12. maj 2007 14:39

Indlægaf Lurendrejer » lør 18. dec 2010 09:13

Det må jeg sige nej til. :?

Gt er det eneste spil hvor der ses en forskel. Primært pga ps3'ens voldsløve sata controller. Der er ingen båndbredde at tage af. Grunden til at ssd er hurtigerere mht gt5 er at du kan sortere søgetiden fra regnestykket.

Der findes en post på gtp hvor man har undersøgt pd's brug af disken. 16000+ filer pr bane, så vidt jeg husker.

/phone


Ps. Om ssd diske er hurtigere end fastplader er kun et spørgsmål om brugen. I min notebook er jeg glad for SSD, men ville da hellere lave overførsler af store filer fra en rigtig hurtig harddisk.
Lurendrejer
 
Indlæg: 434
Tilmeldt: ons 25. jan 2006 21:34
Geografisk sted: Randers

Indlægaf altid6 » søn 19. dec 2010 17:45

Er der nogen af jer som har testet og kørt noget online race???
Jeg fik kørt noget online igår. Mest på Le Mans med tid og vejr og wow det er sgu fedt at køre ned af Mulsanne og se solen går op efter en hård nat rundt på banen. Jeg har oprette en lounge, men det er lidt svært at få fat på folk, selvom at i er online. GT5 mangler virkelig en invitations metode, som alle andre PS3 spil har. Derfor finder jeg lige en dato og et tidspunkt, som jeg skriver her i tråden også håber jeg at der er nogen som logger ind i min lounge til lidt online race :wink:
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg

Foregående

Tilbage til Banekørsel

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron