PS3 race

Alt om banekørsel, track day's, Nürburgring etc. Herunder events og opsætning af bil til banebrug.

Redaktør: Softtop

PS3 race

Indlægaf altid6 » ons 25. aug 2010 16:09

Efterår og vinter kommer så småt snigende, men det skal jo ikke forhindre lidt action og fart over feltet, selvom at trackday sæsonen snart er forbi.
Den 3 november, udkommer det længe ventet GT5 til Playstation 3, så har vi en perfekt mulighed for at køre MX-5 race og race med alle de andre biler i spillet. Indtil november kan vi jo også sagtens køre lidt online race.
Hvis i har en PS3, er online, har Need For Speed Shift og lyst til lidt hygge race. Så lad os lave en liste med online ID, så vi kan tilføje hinanden og dyste lidt.
Jesper Friis : Online ID = Altid6
Christian Lunding : Online ID = Lunding
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf Star » tors 26. aug 2010 08:03

hvis der er nogen der går i de tanker, men ikke har rat og pedaler, så har jeg et helt nyt sæt som er trådløst, i høj kvalitet til PS3

Det har været brugt i ca et kvarter , så indså jeg at det slet ikke var mig.
sælges for 250 kr. - og det er billigt :D
NA special Edition 92
Brugeravatar
Star
 
Indlæg: 275
Tilmeldt: man 10. aug 2009 07:31
Geografisk sted: Nordsjl.

Indlægaf Tore » tors 26. aug 2010 15:38

@altid6: Spiller faktisk kun GT5P her i ventetiden, og der er det sq lidt svært at mødes online som det fungerer nu. :wink:

@Star: Det er en kende svært at vurdere HVOR billigt det er uden mærke/model eller billeder. ;-)
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore
 
Indlæg: 406
Tilmeldt: ons 7. jun 2006 13:50
Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf altid6 » tors 26. aug 2010 15:57

Ja spiller også selv GT5P, men deres online del er ikke særlig god, da man ikke kan sætte en bane op og holde den privat og selv kan bestemme hvem som skal køre med. Når det kommer til Rat og pedaler, så styre Logitech med deres produkter som G25 og G27 (de koster dog også lidt) Jeg bruge den lidt mindre version GT Pro og er ret godt tilfreds. Må dog opdatere en dag, så jeg også for koblings pedal med som i G25 og G27.
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: søn 25. dec 2005 21:07
Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf Tore » tors 26. aug 2010 21:40

altid6 skrev:Ja spiller også selv GT5P, men deres online del er ikke særlig god, da man ikke kan sætte en bane op og holde den privat og selv kan bestemme hvem som skal køre med.

Præcis. Beklager hvis det ikke fremgik tydeligt nok, at det var det jeg mente. ;-)

altid6 skrev: Når det kommer til Rat og pedaler, så styre Logitech med deres produkter som G25 og G27 (de koster dog også lidt) Jeg bruge den lidt mindre version GT Pro og er ret godt tilfreds. Må dog opdatere en dag, så jeg også for koblings pedal med som i G25 og G27.


Sådan havde jeg det også indtil jeg prøvede et Fanatec rat (http://www.fanatec.de/) - spiller pt med et Fanatec Porsche 911 Turbo. :twisted:

Billede
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore
 
Indlæg: 406
Tilmeldt: ons 7. jun 2006 13:50
Geografisk sted: Østjylland


Tilbage til Banekørsel

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron