Hej jeg genopliver lige tråden her.
Jeg havde et vinterdæk der formåede at smide al luften efter 40 km og så et par timers stilstand, og så er man jo glad for at have taget nødhjulet med.
Men man tænker også på hvor langt man nåede at køre med et halvfladt dæk, så rr der nogen der siden sidst der har prøvet nogle af de forskellige TPMS'er?
Der er kommet nogen der ikke skal monteres inde i dækket, men jeg ved ikke hvor vild jeg er for at få sådan en prop til at sidde på ventilen.
http://www.rema-tiptop.com/portal/ATRIU ... 116336.rtt
De går for 50-100 € på ebay.de
Men jeg ved ikke hvor vild jeg er med at smide sådan en prop på ventilen. Der er dels om den slutter tæt, afbalancering og om nogen syntes den er sjov at hive af.
Og så er selve monitoren ikke ligefrem monteringsvenlig i en mx5 kabine.
