I år arrangerer vi sammen med MX-5 klubben, men alle i MX-5 er selvfølgelig velkomne!
Program lørdag d. 29/5:
- 12.00 Kaffe i min garage og medbragt frokost kan indtages (Vestermarken 35, 7330 Brande)
- 13.00 Afgang
- 13.30 Besøg hos Hartmann Racing http://www.hartmann-racing.dk (Virkelyst 10, Gjellerup, 7400 Herning)
- 14.30 Afgang
- 16.00 Køreteknik/banekørsel (Folmentoftvej 2, 7800 Skive)
Tilmelding senest d. 15. maj til Jeppe Rimmen på rimmen@postkasse.net
Jeg skal vide:
1) Evt. medlemsnummer - MX5-klubben giver tilskud til de FØRSTE 20 TILMELDTE medlemmer!
2) Hvor mange personer i bilen?
Turbeskrivelse:
Spænd hjelmen og snør køreskoene! Vi starter med en kop kaffe i min garage og medbragt frokost kan indtages. Derefter kører vi til Herning og besøger Hartmann Racing ETCC / DTC teamet i deres nye værksted. Derefter går turen til Skive og på køreteknisk anlæg stiller vi en bane op og der vil være instruktion i banekørsel, forskellige øvelser, glatføre etc. Vi kører til vi ikke orker mere eller til solen er gået ned. Husk madpakke til frokost– i Skive ringer vi efter pizzaer. Der vil som sidste år blive en mindre betaling for leje af køreteknisk anlæg. HUSK KONTANTER!!!
Billeder fra turen i 2009: http://www.flickr.com/photos/lunding/sets/72157620693381324/show/


